Sve samo ne dosada!

DEJTING TRENDOVI: Kako je ‘bež zastavica’ odjednom postala nova ‘crvena zastavica’

Nika Kovačić
16.02.2024.

U vremenu opsjednutom ludostima, šašavim estetikama i originalnim spikama, ispada da je stradala i dobra stara dosada. Evo o čemu je riječ…

Godinama su pravila bila jednostavna, barem što se ljubavi i mode tiče, jer ako si željela biti drugačija, originalna i cool, naprosto bi furala sve ono što se ne sviđa tvojoj mami – nespojive uzorke, ortopedske sandale na svečane haljine, pola glave obrijano, a ostatak duga kosa, a u tu su kategoriju spadali i zločesti dečki. Barem dok smo bile u dvadesetima. Znate već na koga mislim, na sve one uzbudljive tipove koje nikada ne biste odveli na upoznavanje s roditeljima. Eventualno baki koja slabo vidi i koja neće primijetiti crvenu zastavu ili drugim riječima – sve one osobine zbog kojih se pale alarmi koji upozoravaju na probleme koji idu u tom paketu.

Upozorenje! Umrijet ćete od dosade!

No onda se dogodio obrat! Jer, ako je vjerovati Louanne Ward, australskoj savjetnici za ljubavne veze, ispalo je da odjednom na dejtovima treba paziti i na one bež zastave, a koje upozoravaju da preko puta vas sjedi osoba koja će možda impresionirati vaše roditelje, ali biste u njenom društvu uskoro mogli umrijeti od dosade.

Čitaj, osoba je u principu okej – pametna, draga, pristojna, ali je i toliko neinventivna, nemaštovita, nema svoje mišljenje pa se doslovce nemate zbog čega ni zakačiti, uvijek igra na sigurno, voli ugađati drugima, nema razvijene komunikacijske vještine i samo je pitanje vremena kada ćete biti prisiljeni ponovo nazvati nekoga iz moba, a kome iznad glave leti crvena zastavica, vidljiva i iz aviona.

Zašto je toliko puno ljudi ‘pobežilo’?

Zašto smo odjednom dobru staru dosadu, koja je ljude potaknula na toliko genijalnih rješenja, stavili na crnu listu? Zar smo doista estetiku društvenih mreža i adrenalinskih dizalica jednostavno prenijeli i na svoje ljubavne mape pa sada i u stvarnom životu primjećujemo samo one koji se usude rušiti pravila i raditi ludosti. I zar nas nisu sve donedavno psihijatri upozoravali na to da bismo se trebali doslovce prisiliti te i onima dosadnima dati šansu, jer bi se vremenom mogli razviti u prava čuda? Guglajte knjigu ‘Žene koje previše vole’ Robin Norwood.

Hi! Kako si?

Glavni uzrok toga što je sve više ljudi s kojima dejtamo ‘pobežilo’, objašnjava Ward, je taj da smo upali u onu opasnu zonu koja označava kombinaciju umora od spojeva i neispunjenih očekivanja. Jednostavno smo se svi mi pomalo umorili od silnog dejtanja i predstavljanja na raznim mrežama da smo jednostavno odabrali varijantu sebe koja se svima sviđa i neprestano ponavljamo svoje stare fore, citiramo Instagram mudrosti, kopiramo celebe i sve što pali. Jednom riječju – postali smo generički. A s druge strane, ne da nam se trošiti dragocjeno vrijeme na nekoga s kim nismo kompatibilni i tko nam dosađuje pa ih automatski otpisujemo s objašnjenjem – bež zastavica.

E, sad, kako pronaći onu zlatnu sredinu i konačno ugledati dobru staru zelenu zastavu (da, ovaj pojam doista postoji na dejting sceni, ali iz nekog razloga nema puno tekstova o njoj), ne znamo. Ali ono što svakako znamo je to da ono što je godinama super u modi u svakodnevnom životu baš i nije te da oni milijun puta viđeni uleti koji započinju s ‘Hi, kako si?’, baš nimalo neće pomoći.

Naslovna fotografija: Shutterstock

Pročitaj više

Ne želite li ovo proljeće provesti u gipsu gledajući druge kako jure na rolama mimo vas i naravno impresioniraju komade, dobro proučite sljedećih 15 točaka.

Sušenje 3.0

Je li moguće da smo godinama živjeli u zabludi i na posve pogrešne načine sušili mokre mobitele?

Knjiga s posebnom porukom

Uostalom, bilo je logično kada je svijet u međuvremenu podgrijao i onaj nano-trend iz devedesetih. Ajmo vidjeti što se može vratiti iz srednjeg vijeka

Perle od oniksa i djetelina s četiri lista

Sarah McCann, stručnjakinja za trendove iz luksuzne tvrtke za dijamantni nakit Diamonds Factory, identificirala je amajlije Meghan, Kate i preminule kraljice

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.