Drage dame, vrijeme kada smo čekali da heroj sleti s neba je prošlost. Ovih dana milenijalke uzimaju stvari u svoje ruke i čvrsto se bore za sve što im pripada (tebe gledamo, razliko u plaći). Sa ili bez plašta, generacija milenijalaca opremljena je svime potrebnim da promijeni svijet. Ne vjerujete nam? Samo pogledajte osobne karakteristike i nenadmašan pristup potencijalima, kako mi to volimo nazvati, vaše milenijalske supermoći.
Timska podrška
Milenijalci su skloni suradnji i inkluzivnosti. Naime, milenijalke su spremne javno navijati za svoj tim te se namjerno svrstavati u skupinu jednako ambicioznih mladih osoba kako bi zajedničkim snagama postigle sve svoje ciljeve. Iskreno, doživljavaju X-Mena ili, možda bolje reći, X-Women!
Moć znanja
Iako i dalje imaju pristup tradicionalnoj edukaciji, njihovo učenje uvelike nadilazi akademski kalendar. Društveno informirani o mogućnostima koje nam budućnost donosi, oni su digitalni urođenici – relevantni i točni. Rano uče o svim mrtvim točkama, kako na osobnoj tako i na organizacijskoj razini, a tim saznanjem pametno žive svoj život. Znaju kojim resursima trebaju pristupiti, koje tvrtke podržavaju njihov način života te kako iskoristiti tehnologiju za učinkovitost, produktivnost i sreću.
Vještine koje će promijeniti svijet
Da, mlade su žene svjesne izazova koji ih čekaju u tradicionalnoj radnoj okolini. Prema nedavnim istraživanjima milenijalci kažu da je nezaposlenost i dalje jedan od najvećih izazova generacije. Ipak, to ne mijenja njihova očekivanja o tome kako žele (odnosno kako bi se trebali) da se prema njima odnose nadležni. Milenijalke su žene zdravog razuma i spremne iskoristiti svoje moći, i to ne samo kako bi promijenile radnu okolinu, nego i cijeli svijet.
Milenijalci strastveno žele promijeniti svijet i žude za vidljivim promjenama u društvu, gradu, zemlji te za buduće generacije. To pokazuju i brojni prosvjedi za ženska prava
Vještine koje izlaze iz okvira
Milenijalke se ne zatvaraju ni u kakve kutije. One posjeduju samopouzdanje i vjeru u sebe dovoljno jaku da znaju kako su etikete rezervirane za marmelade, a ne za ljude. Mnoge se ne identificiraju prema spolu kao ni seksualnosti. Nedavno istraživanje pokazalo je da većina ispitanika između 18 i 24 godine svoju seksualnost doživljavaju kao 1 (uglavnom heteroseksualci) i 6 (isključivo homoseksualci) na Kinseyjevoj ljestvici. Te tradicionalne konstrukte doživljavaju kao nešto protočno, što znači da su inkluzivni, bez potrebe za osuđivanjem i potpuno otvoreni za nove ideje.
Altruistička moć
Tradicionalni su milenijalci superheroji kada treba pomoći drugima. Strastveno žele promijeniti svijet i žude za vidljivim promjenama u društvu, gradu, zemlji te za buduće generacije. Potvrđuju to i brojni prosvjedi organizacija koje se bore za ženska prava kako bi postigle veću jednakost. Žustro se bore protiv nepravde, bez obzira na to koliko su rastegnuti između posla i privatnog života. Osim toga, rado ćemo pronaći vremena za aktivnosti kojima ćemo podržati neprofitne organizacije.
Oštar jezik
Znaju što žele i ne bojimo se to javno izgovoriti. U nedavnom istraživanju nazvanom “Zašto su milenijalci važni” studenti su odgovorili na pitanje kako izgleda njihov idealan šef. “Želim da moj nadležni ima realna očekivanja. Nadam se da će biti etički korektan prema muškarcima i ženama u svojoj radnoj okolini. Ne želim se osjećati kao da moram ‘biti muško’ kako bih napredovala u karijeri. Naša bi komunikacija trebala biti brza, jasna i sažeta. Jednom tjedno održavali bismo sastanke na kojima bismo dogovarali kako raditi na općem boljitku naše radne okoline.” Jasno i bez okolišanja, hvala!
Padaju, ali ponovo staju na noge
Za milenijalce je neuspjeh samo dodatni motivator. Kreativni instinkt koriste za brza rješenja. Njihov poduzetnički afinitet omogućuje promjene i inovativna rješenja da želju da eksperimentiraju s vlastitim brendom. Uz to su dovoljno čvrsti da, i kad padnu zbog kritike ili neuspjelog projekta, ponovno i još čvršće stanu na noge. Naravno, znaju da sve ideje neće biti uspješne, ali kad već radosno skaču iz jednog projekta u drugi, to uopće nije važno. Prije ili kasnije jedan će upaliti.
Globalni magnetizam
Budući da su milenijalci prava globalna generacija, internet ih čini povezanijima od ijedne dosadašnje. To znači da nesmetano mogu pratiti svjetske trendove u glazbi, modi i kulturi, gradeći tako temelje za čvrstu vezu diljem svijeta. To ujedno znači i da imaju pristup znanju te ljudima kao nikada dosad, a najbolje je što se tom moći i koristimo. Osim toga, povezanost ih čini obzirnijima prema drugima. Zauzvrat nastoje biti onaj tip vođe koji osnažuje druge potičući ih da postignu sav svoj potencijal.
Ekstremna fleksibilnost
Traže da ih ocjenjuju na osnovi naših rezultata, a ne da ih usporavaju poslovnim ugovorima. Dok mijenjamo svijet, teže fleksibilnosti. Grade ravnotežu između poslovnog i privatnog života, oblikuju nove norme fleksibilnosti, kako u uredu tako i izvan njega. Odlučni su u razbijanju postojećih zidova kako bi se u potpunosti usredotočili na fleksibilnost, sreću i zdravlje.
Potrošačka moć
Kao jedna od najvećih generacija, oni imaju moć nad velikim korporacijama i tvrtkama. Štoviše, svi se oni trude povezati s milenijalcima, što ih stavlja u poziciju moći. S time na umu mogu tražiti proizvode, povoljnije cijene, ali i etiku koju žele od određenih kompanija. Tako njima ne preostaje ništa drugo nego pokoriti se kako bi se osigurali od gubitka velikog dijela profita.
Naslovna fotografija: Unsplash