MENADŽERICA GODINE: Još jedno priznanje Dubravki Vrgoč i Festivalu Open House Zagreb

Tamara Radan
16.02.2024.

Dubravki Vrgoč sinoć je u Esplanadi dodijeljena nagrada “Menadžerica godine u kategoriji najbolje vođenog inovativnog projekta” Hrvatskog udruženja menadžera i poduzetnika CROMA

Prestižno priznanje osvojila je kao kreativna ravnateljica Festivala Open House Zagreb, koji je zamišljen je kao promocija najatraktivnijih zagrebačkih arhitektonskih djela te susret građana s arhitektima, građevinarima, investitorima i vlasnicima objekata. Open House Zagreb festival od 20.-22. listopada prošle godine, otvorio je vrata najatraktivnijih zagrebačkih arhitektonskih djela, a građanima Zagreba i turistima uz stručno vodstvo predstavljeno je 35 odabranih arhitektonskih objekata. O uspjehu prvog izdanja Festivala Open House Zagreb koji se održao brojke govore same za sebe. Tijekom 3 festivalska dana ukupno 1400 posjetitelja iz Hrvatske i inozemstva uz vodstvo 42 stručna voditelja i pomoć 30 volontera pobliže je upoznalo 35 atraktivnih zagrebačkih arhitektonskih objekata.

Na Summitu Open House Europe održanom u prosincu 2023. u Lisabonu,  Open House Zagreb, uz Tiranu i Kopenhagen izdvojen je kao jedan od najperspektivnijih europskih festivala te je naglašena njegova inovativnost upravo u bliskom povezivanju s arhitektima i strukom što daje festivalu i u europskom kontekstu novu dimenziju. 

Iznimna mi je čast što mi je dodijeljena nagrada „Menadžerica godine“ i što mi je dodjeljuje upravo  Hrvatsko udruženje menadžera i poduzetnika CROMA.  Čast mi je i što je nagrada dodijeljena u kategoriji najbolje vođenog inovativnog projekta te što taj projekt promovira vrijednosti grada i ulogu stanovnika u njegovom stvaranju te ih  motivira da se zalažu za dobro osmišljeno, planski izgrađeno okruženje. Smještajući poduzetništvo u širi društveni kontekst,  budući da poduzetnici imaju i svoju istaknutu društvenu funkciju, kultura se nameće i kao važan faktor u poticanju razvoja ekonomskih, društvenih i ekoloških modela koji utječu na socijalno uključivanje i održivi razvoj. U razvijenijim zemljama Europske unije kreativna i kulturna industrija čine 4,4 posto BDP-a te zapošljava 8,3 milijuna ljudi. „Očuvanje i valorizacija kulturne baštine, korištenjem novih i inovativnih pristupa u suradnji s kreativnim dionicima, ključni je prioritet europske politike“ zabilježeno je u dokumentima EU, dok se otpornost, kohezija i inovativni potencijal europskih društava snažno povezuju s umjetnošću te kulturnim i kreativnim industrijama. I dok se u posljednje vrijeme sve češće govori o kulturi poduzetništva i poduzetništvu u kulturi, mislim da bi trebalo uvesti i pojam „kultura u poduzetništvu“ čime bi se potaknuo tranzicijski zaokret tradicionalne ekonomije prema  kreativnoj, održivoj i inovativnoj.

Godinama sam vodila kulturne institucije i osmišljavala najčešće institucionalne projekte te sam sama kroz praksu stjecala potrebna znanja i kompetencije koje su mi pomogle da se održim i kulturnu ponudu učinim održivom. Suočena svih tih godina s društvenim predrasudama zbog kojih je kultura često bila izmaknuta na margine, borila sam se uvijek za njenu središnju poziciju u društvu tranzicijskih trauma kojem je ona itekako potrebna. Stoga sam još više ponosna što sam ovu nagradu dobila za projekt koji je otvorio vrata arhitektonskih objekata kraj kojih prolazimo, u kojim radimo, u kojim stanujemo ili koje nikada nismo primijetili u gradu u kojem živimo. Ponosna sam i što su upravo poduzetnici ovom važnom nagradom prepoznali projekt iz sektora kulture i time  potvrdili gospodarski i društveni značaj kulture, njezine duhovnosti, kreativnosti i vječite potrebe da potiče neovisno razmišljanje, uspostavlja dijalog i bude otvorena, na način na koji Open House Zagreb otvara neke nove perspektive gledanja i promišljanja razvoja prostora koji nam pripada, a time i razvoja gospodarstva, cjelokupnog društva i svakako poduzetništva” izjavila je Dubravka Vrgoč.

Pročitaj više

NIVEA CONNECT

U ovom trenutku netko do koga vam je stalo osjeća se usamljeno

Kako ne uprskati!

Za početak, nikada nemojte pretpostaviti da je ponuda za posao vaša samo zato što ste pozvani na razgovor, a evo i ostalih jednako pogubnih pogrešaka! Od krajnje nezainteresiranosti i nepripremljenosti do krivih pitanja i poteza. Da, tu ubrajamo i flert. Podaci poznati redakciji:)

Realni i ostvarivi ciljevi

Ako je vjerovati Stephenu Guiseu, autoru metode zvane mini-navike, ljudi više ne želi ni kovati prevelike planove, a kamoli ih negdje zapisivati.

Na društvenim mrežama, poglavito TikToku pojavila se nova trending tema: mikrofeminizam. Što je i kako biti (mikro)feministica?

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.