‘A DAY IN LEO’: Marc Cain predstavio novu kolekciju povodom 50. rođendana!

Nika Kovačić
25.09.2023.

Renomirani njemački brend Marc Cain ekskluzivno je predstavio novu capsule kolekciju, koja je ujedno i poklon kupcima povodom 50. rođendana brenda!

Kolekcija je prikazana u Marc Cain trgovini u Zagrebu gdje su brojni uzvanici imali priliku vidjeti trendi komade koje je brend kreirao isključivo povodom velikog rođendana. Kolekcija reflektira DNK brenda pri čemu je fokus na stručnoj izradi pletiva, onome po čemu je Marc Cain i poznat, te popularnom leopard uzorku. Osim 50 artikala idealnih za jutarnje vježbanje, dan u uredu i večernje izlaske, mogu se pronaći i modni dodaci kao što su torbe, cipele i šalovi. Pokriveni su različiti stilovi, od sportskog, elegantnog pa do ležernog, a capsule kolekciju obilježava i jedinstveni slogan „A day in leo“. Detalj koji posebno ističe cijelu kolekciju je jedinstveni logotip s izgledom mjerne trake, kreiran isključivo za 50. obljetnicu. On je element koji povezuje sve kampanje vezane uz rođendan te je usklađen s prepoznatljivim Marc Cain logotipom.

U središtu pozornosti bile su brojne poznate osobe koje su s oduševljenjem pregledale kolekciju i uživale u opuštenoj atmosferi – Tara Thaller, Jelena Glišić, Petra Kraljev, Petra Kurtela, Dorin Zelenika, Edina Pršić Babić i mnogi drugi. Također, iz Njemačke su se pridružili generalni direktori Marc Caina, Diana Brajković i Dirk Buscher te Mirella Silić, Trademarketing Manager. Svi prisutni uživali su u slasnim delicijama i ugodnoj glazbi za koju su se pobrinule DJ Kiki i DJ Lana G. Posebno iznenađenje bila je kutija s velikom mašnom iz koje su izletjeli crni baloni, a unutar nje je, baš za pravu proslavu rođendana, bila ukusna torta u kojoj su svi uživali!

„Dobar dan svima i hvala vam na dolasku. Drago mi je da ste s nama i da zajedno možemo proslaviti ovaj okrugli rođendan Marc Caina. Ove godine brend slavi velikih 50 godina, a mi smo s njima 31 godinu. Zahvaljujem Marc Cainu na predivnoj suradnji svih ovih godina, a nakon toliko godina poslovanja poslovni odnosi prerastu u prijateljstvo i u obitelj. Hvala vam na tome.“, izjavila je Radmila Gostrec, general manager Marc Cain storea Zagreb.

Marc Cain ima 141 trgovinu širom svijeta, a da brend prati trendove može se vidjeti i u ovoj capsule kolekciji. Najviše se ističu haljine, odijela, pletiva, torbe, cipele i šalovi, a sve naravno u upečatljivom leopard uzorku! Posjetitelji su tako mogli uz pomoć stilistice Ivane Pavić naučiti kako najbolje iskombinirati sve komade i kreirati odličan outfit!

Pročitaj više

DeRigo sunčane naoćale

Kako se godišnja doba izmjenjuju, od zimske hladnoće do nježne topline proljeća, vrijeme je da osvježite svoju garderobu i istaknete svoj novi stil.

IT sastojci za anti-age borbu

U showroomu online trgovine kozmetičkim proizvodima Wow-Junkie.com u utorak je predstavljen skincare brand Perricone MD. PerriconeMD poznat je po svojim klinički testiranim proizvodima i naprednoj formulaciji sastojaka za ciljani učinak na sve tipove kože.

Novitet u Avon ponudi

Svi se mi borimo s podočnjacima, bilo zbog svakodnevnih životnih izazova poput umora i alergije ili zbog svijetle puti ili zato što smo ih jednostavno naslijedili. Što god da ih je izazvalo rješenje je isto i veoma jednostavno – Vitamin C!

Annapurna & Oaza joyful kitchen

Božićni domjenak održan u Oaza joyful kitchen restoranu u strogom centru Zagreba okupio je dvadesetak food blogera i novinara s jednom nesvakidašnjom ponudom jela koja bi mogla biti uvertira za buduće planove ovog društveno odgovornog projekta. Restoran Oaza inače je dio nevladine neprofitne udruge O.A.ZA. što je skraćenica za „Održiva Alternativa Zajednici“ koji doslovno opisuje samu namjeru i cilj djelovanja.

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.