Bilmanova metodologija, koja koristi psihologiju boja za brzu procjenu osobnosti, unaprijedila je pristup prodaji, komunikaciji i leadershipu općenito. Njegova predavanje “Pokaži mi cipele i reći ću ti kako prodati” jedno je od iščekivanijih na festivalu. Kroz humor i duboko znanje, sudionicima će otkriti kako brza procjena osobnosti može transformirati ne samo način na koji prodajemo, već i kako se povezujemo.
Sudionici imaju jedinstvenu priliku dobiti i besplatne savjete o tome kako se brendirati i prodati online od maga digitalnog marketinga Barbare Slade Jagodić, te Tik Tok vještina osnivača tvrtke Crew za digitalni marketing, Daria Marčaca s preko 500.000 pratitelja na Tik Tok platformi.

Spisateljica Marijana Perinić, bivša košarkaška reprezentativka Antonija Sandrić (Mišura), vaterpolski trener Ivica Tucak te TV voditeljica, urednica i podcasterica Ana Radišić odvest će nas put R()Evolucije rodnih uloga. Slušat ćemo o tome u što investirati u 2024. od Borislava Vujovića kao i o poduzetničkim promašajima i to od predsjednika UGP-a Neki od Hrvoja Bujasa i Ivane Nobilo, izvanredne profesorice na Les Roches Sveučilištu.

Bit će tu i zvijezda masterchefa Damir Tomljanović i Miroslav Varga, koji će otkriti kako uz pomoć Google-a unaprijediti poslovanje, a kroz teme o zdravlju će nas voditi Mario Valentić, osobito stavljajući naglasak na metalno zdravlje te ravnotežu privatnog i poslovnog života. Businessweek nije samo konferencija, to je putovanje ka osobnom i profesionalnom rastu pod mentorstvom vrhunskih stručnjaka. Ovaj festival je prilika da se istraži kako strast, znanje i međuljudske vještine mogu transformirati naše živote na bolje. Šibenik uskoro postaje središte renomiranih predavača, vrhunskih panela, odlične zabave i nezaboravnih networking prilika.
Pridružite se putovanju koje oblikuje budućnost poslovanja i lifestylea. Više informacija saznajte na stranici www.businessweek.hr.