GIVEAWAY

FEELING PURPLE: Dajte curi prave Högl ljubičaste cipele s potpeticom Boulevard 70 i osvojit će svijet!

Aleksandra Orlić
06.03.2023.

Čestitamo, upravo ste sletjeli na kreativni natječaj WHAT COLOR IS YOUR MOOD. Ljubičasta je boja vašeg trenutnog osjećaja. Sada joj smislite neko kreativno ime i osvojite Högl ljubičaste cipele s potpeticom Boulevard 70

Kažu da je na početku svih dobrih priča prije svega bio osjećaj ili, ako ćemo online rječnikom – dogodio se onaj poseban ‘klik’. Pa zašto onda ne bismo krenuli redom – od boja i feelinga. Ispred vas se nalaze najljepše boje koje označavaju cijelu paletu nijansi i osjećaja – od onih maglovitih, nedefiniranih, kompliciranih, ali tako slatkih preko neonskih paleta za koje vam trebaju sunčane naočale do onih zagasitih, zrelih, a tako snažnih. No vi ste odabrali upravo ljubičastu.

KAKO SUDJELOVATI?

Nazovite svoj ljubičanstveni osjećaj posebnim imenom (dajte mašti krila, u obzir dolaze i nove riječi, kovanice i najneobičnije kombinacije) i možda baš vi osvojite Högl ljubičaste cipele s potpeticom Boulevard 70.

O POKLONU

Ljubičaste cipele od brušene kože brenda Högl zasigurno neće proći nezamijećeno jer ispunjavaju dva važna zahtjeva – savršeno zrcale ženski duh, snagu i stilsku odvažnost, a odlikuje ih i iznimna udobnost. Izrađene su u Europi na održiv način i svakoj kombinaciji dodaju elegantan dašak ljetnog šika. Ovosezonska paleta boja kreće se od nježnih pastelnih do upečatljivih jarkih boja.

Pravila kreativnog natječaja ‘What Color is Your Mood’.

Vaš odgovor čekamo do 22. ožujka 2023. godine.

Pročitaj više

Revolucionarne tehnologije

Jedan od najpopularnijih brendova i već dobro poznato odredište za kupovinu cipela, torbi i modnih dodataka Aldo otvara vrata nove poslovnice u Dalmaciji!

Zadovoljstvo nam je najaviti treće izdanje događaja Art Studio Walking Tour – otvorena vrata umjetničkih ateljea, koje će se održati u subotu, 19. listopada u Zagrebu. Ovo jedinstveno događanje pružit će priliku zaviriti u svijet umjetničkog stvaralaštva kroz otvorena vrata ateljea i radnih prostora talentiranih umjetnika.

Naučiti djecu da od najranije dobi redovito i pravilno peru zube može biti pravi izazov. Kako bi briga o oralnom zdravlju postala njihova svakodnevna rutina, važno je odabrati kvalitetne i sigurne proizvode, ali i odgovarajući pristup.

U današnjem užurbanom poslovnom svijetu, mnoge žene teže postizanju svježeg i njegovanja izgleda, ali često nemaju dovoljno vremena za složene beauty rutine. Dijana Sajko je osmislila program Mala škola poslovnog makeup-a kako bi pružila praktična rješenja koja su brza, jednostavna i učinkovita, a savršeno prilagođena potrebama poslovnih žena.

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.