A NAJINOVATIVNI START-UP: Hypefy osvaja prvo mjesto na Podim Pitching Competition 2024

Nika Kovačić
26.05.2024.

Hrvatski startup Hypefy dominirao među najinovativnijim europskim startupima

Na nedavno održanom Podim Pitching natjecanju, koje se smatra jednim od najvažnijih događaja za startupove u Europi, Hypefy je izvojevao pobjedu među stotinama inovativnih startupova iz cijele Europe. Ovaj hrvatski startup, specijaliziran za influencer marketing, impresionirao je žiri svojom platformom koja omogućava brandovima revolucionarnu efikasnost i transparentnost u vođenju kampanja.

“Osvojeno prvo mjesto na Podim Pitching Competition je izuzetno priznanje za sve nas u Hypefy-u i potvrda da smo na pravom putu. Ovo je veliki poticaj da nastavimo raditi još jače i dalje razvijati naše inovativne pristupe u influencer marketingu”, rekao je Stjepan Zelić, izvršni direktor Hypefy-a. “Ovaj uspjeh je rezultat mukotrpnog rada našeg tima i podrške koju smo dobili od naših partnera i korisnika.”

Osnovan 2022., Hypefy se brzo nametnuo kao ključni igrač u industriji influencer marketinga, nudeći alate koji omogućavaju brandovima da precizno ciljaju i efikasno komuniciraju s influencerima širom svijeta. Platforma koristi napredne analitičke alate za optimizaciju kampanja i mjerljive rezultate, što korisnicima omogućava maksimalno iskorištavanje svojih investicija u marketing.

Pobjeda na ovom prestižnom natjecanju dolazi u trenutku kada Hypefy planira daljnju ekspanziju i istraživanje novih tržišta. “Planiramo iskoristiti ovaj zamah kako bismo dodatno proširili našu prisutnost na međunarodnom tržištu i nastavili sa inovacijama koje će definirati budućnost influencer marketinga”, dodao je Zelić.

Hypefy je sada fokusiran na daljnje unapređenje platforme i integracije umjetne inteligencije i automatizacije koje će dodatno pojednostavniti procese i povećati efikasnost kampanja. Za više informacija o Hypefy-u i njihovim rješenjima, posjetite https://www.hypefy.ai/ ili ih pratite na društvenim mrežama LinkedIn, Instagram.

Ovaj uspjeh na Podim Pitching Competition samo je jedan korak više prema ostvarenju vizije Hypefy-a da postane globalni lider u inovativnim marketinškim rješenjima, donoseći revoluciju u načinu na koji brendovi interagiraju s influencerima i svojom ciljanom publikom.

Pročitaj više

Designer Outlet Croatia započinje novo proširenje od 6.000 m², donoseći 30 dodatnih trgovina, dok se istovremeno gradi JOY Retail Park Rugvica – moderan maloprodajni kompleks od 10.000 m². Ovaj razvojni iskorak potvrđuje kontinuirani rast i jačanje regije kao ključne trgovačke destinacije kako za Hrvatsku tako i za susjedna tržišta.

U potrazi za sobom

Film o najljepšoj ženi na svijetu koja je mogla imati sve što poželi, no koja je ipak na kraju sama odlučila koja će vrata otvoriti, a koja zauvijek ostaviti zatvorenima. Pogledali smo novi film Paola Sorrentina o modernoj sireni rođenoj iz morske pjene na obalama Napulja, koja intrigira više i od Mona Lise, a koji nam je otvorio posve nove poglede na mladost, ljepotu, ljubav i seksualnost.

Projekt koji nagovještava promjenu paradigme otkupa umjetnina za javne ustanove u kulturi

Jedan potez, neodoljiv efekt – bogata pigmentacija, postojanost i održivo pakiranje za ljepotu u skladu s prirodom

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.