Ljeto u znaku Duranceovog mirisa ‘Cvijet limuna’

Nika Kovačić
22.07.2023.

Ljetni party održan krajem prošlog tjedna u trgovini Durance u omiljenom nam kvartu Martićeve ulice, točnije na adresi Bauerova 5, priziva ljeto u svim kombinacijama.

S glavnom zvijezdom u ulozi, mirisom „cvijeta limuna“ Durance Hrvatska donosi divne arome cvjetanja na stablu limuna, odnosno uljni miris koji je nešto poput spoja jasmina i limuna, istovremeno nježan i prozračan, a opet citrusno osvježavajući. Uz ove prozračne mirisne note, partijem su dominirale divne tople žute boje limuna koji su bili glavni dekor eventa i dio humanitarne akcije eventa, uz prefini i lagani tart od limuna i limun kremu u desertnim čašicama, pa sve do rascvjetanih kruna omiljenog dizajnera poznatih Hrvatica – Roberta Severa koji je bio gost partija.

Duranceov ljetni party je naprosto odisao veseljem te najavio jedno divno mirišljavo ljeto prije odlaska na godišnje odmore većine Hrvata. I ovaj se put okupilo puno prijatelja i poznanika Duranceovog brenda kao i Roberta Sever modnog brenda, a opušteno druženje nisu omeli niti ljetni pljuskovi.

Kažu da je „najsretniji miris na svijetu”, miris Lemon Blossom odnosno aroma cvijeta limuna koji u Durance verziji dolazi sa svježim gornjim notama limuna u obliku svijeće, spreja za prostor i refill pakiranja za aroma difuzore. Ovom ljetnom mirisu lijepo pariraju mirisi mimoze i akacije koji dolaze u obliku  spreja za prostor. Mimoza je biljka toplih područja te cijelu godinu voli biti na osunčanom mjestu pa je stoga poznata i kao miris mora i ljubavi. Akacija opija svojim raspjevanim mirisom koji osim cvjetnih nota sadrži i voćne (malina i ljubica) pa je također idealan za ljeto koje obiluje mirisima i okusima voća i cvijeća.

Sve Durance svijeće ručno se izrađuju u Grignanu u Francuskoj te zajedno sa sprejevima za prostor stvaraju toplu i ugodnu atmosferu s mirisima koji dočaravaju slatkoću limunovih cvjetova i svježinu ubranog limuna.

Renata, vlasnica Durance trgovine, je za ovaj event organizirala i humanitarnu akciju pa se posebno ovom prilikom prodavao Duranceov mirisni sapun u mirisu i obliku limuna, a sav prihod od prodaje  ovih sapuna donirao se Milevi Simetić za lijekove i liječenje njenog lošeg zdravstvenog stanja kako bi se mogla nastaviti skrbiti za svoje dijete.

Kada se okružite ovim mirisnim notama, Robert Sever preporučuje da stavite jednu od cvjetnih kruna s raznim uzorcima, cvjetovima od staklenih perli, bubama i leptirima od kristala – i ponosno odšećete u ljetnu sezonu kao prava kraljica. Krune idealno kompletiraju i ljetne kreacije s potpisom Roberta Severa koje su se na eventu mogle razgledati, a krase ih cvjetne i ženstvene kombinacije haljina i suknji s naborima i volanima, lako nosivim od jutra do večeri – idealno za ljetne dane i večeri.

Do idućeg Duranceovog partija koji Renata najavljuje za kraj ljeta i početak jesenske sezone, želimo svima ugodan godišnji odmor, nadasve dobro opuštanje i uživanje. Ne zaboravite na osvježenje tijekom ljeta, idealno s puno vode i ploškama limuna te puno divnih citrusnih i osvježavajućih aroma po preporuci Durancea.

Pročitaj više

Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni – omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti. Iako nam je vjerna pratnja u ljetnim mjesecima, SPF je i blizak prijatelj s kojim se družimo tijekom cijele godine.

Oba sastojka nalaze se u najnovijoj Avon Anew Renewal Power kremi. Zahvaljujući njima ova dnevna i noćna krema obnavlja milijune ćelija kože, potiče dvostruko povećanje nivoa kolagena i čini kožu hidratiziranom.

Influencerica i vizažistica Anita Šavuk pokrenula je inspirativnu edukativnu seriju radionica pod naslovom “Našminkaj samu sebe – Ljepota bez kompromisa – postani svoj majstor”. U suradnji s renomiranim brendovima poput Nivea, Aura, Cedevita i Akademija Kallos, cilj programa je osposobiti žene da usavrše vještine šminkanja za svakodnevne i posebne prilike.

Hrvatski startup Hypefy dominirao među najinovativnijim europskim startupima

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.