Za mladenke sa stavom

DARE TO BE: Prva bridal kolekcija modnog dizajnera Zorana Mrvoša

Nika Kovačić
02.02.2024.

U prosincu prošle godine Zoran Mrvoš je lansirao i svoju prvu bridal kolekciju nazvanu Dare to be, namijenjenu mladenkama koje žele blagi pomak od klasičnih vjenčanica. Pitali smo talentiranog dizajnera o čemu voditi računa prilikom odabira vjenčanica te kada znati da je potraga za savršenom vjenčanicom završena

Nakon poduže stanke dizajner Zoran Mrvoš se u rujnu prošle godine vratio na hrvatsku modnu scenu sa svojom pret-a-porter kolekcijom za jesen zimu 23/24, s kojom je pokupio sve ovacije publike i kritike. Crna kolekcija, s tek malim naznakama bijelog u obliku košulja, pronašla je vrlo brzo put do prvih kupaca. U prosincu prošle godine Zoran Mrvoš je lansirao i svoju prvu bridal kolekciju nazvanu Dare to be, namijenjenu mladenkama s vrlo definiranim stavom i s blagim odmakom od klasičnih vjenčanica. Stoga ne čudi da su se u kolekciji našli i kombinezoni, kratke haljine, odijelo bez leđa te klasični svadbeni elementi kao što su mašne i saten kojima dizajner vrlo vješto barata.

Od tada Zoran radi punom parom i nastavlja svoju bridal priču koja će premijerno biti prikazana na Sajmu Vjenčanja u Areni Zagreb, koji će se ove godine održati od 2. do 4. travnja. Iako je ova kolekcija glamuroznija, Mrvoš i dalje inzistira na pročišćenom stilu i minimalizmu. Haljine i odijela inspirirani su divama iz zlatnog doba Hollywooda kao što su Marlene Dietrich, Greta Garbo, Rita Hayworth. Stoga je za ulogu glavnog modela odabrana upravo crvenokosa Hana Fort Mlakar koja uvelike podsjeća na Ritu Hayworth, glavnu junakinju iz filma “Gilda”.

Nova kampanja Zorana Mrvoša je snimana u prostoru Društva inženjera Hrvatske, nekadašnjem domu obitelji Vranyczany. Za jednostavnu scenografiju koju čine crna satenska mašna i perzijski tepih pobrinula se Nina Blečić, a fotografije je snimila Nina Anić.

Tijekom svoga rada u Linei exclusive Zoran Mrvoš je izbrusio zanat u kreiranju vjenčanica, kako po pitanju krojeva, odabiru materijala, tako i psiholoških vještina. Uostalom, mladenke su jedna posebna kategorija klijenata i kad dođe vrijeme za odabir haljine, uvijek kreću izazovi i dileme – od onih koja je vjenčanica bolja za mene, koja je ljepša, jesam li izabrala pravu, koliko mi to povećava troškove, no rješenje je uvijek tu.

Mrvošev savjet svim mladenkama prilikom odabira vjenčanice glasi “Kad pronađete onu u koju ste se zaljubile – tu potraga prestaje. Budite samouvjerene, vjerujte u sebe, zaljubite se u sebe i život, a kada dođe dan vjenčanja, prepustite se ljepoti trenutka.

Uostalom, kad pričamo o cijenama, mnogi su uvjerenja da su dizajnerske haljine po mjeri višeg cjenovnog ranga, ali prava istina je ta da dizajnersku haljinu rađenu po vašim mjerama možete imati za cijenu najma haljine iz salona vjenčanica, a ona će vam na kraju ipak ostati kao uspomena na jedan od najvažnijih dana u vašem životu”, izjavio je Zoran Mrvoš.

Kampanja vjenčanica Zoran Mrvoš je omogućena uz podršku Erste banke i sponzorsku suradnju.

Pročitaj više

Hrvatska modna dizajnerica Martina Vrdoljak Ranilović, poznata po svom estetskom rukopisu i brendu Tina VR, donosi novu kolekciju “Barok krša” koja utjelovljuje susret snage i nježnosti, strogoće i senzualnosti, ogoljenosti i raskoši.

Nazvana SVOGA DVORCA KRALJ, nova KLISAB kolekcija istražuje prostor gdje se susreću autentičnost i povezanost.

Skandinavska jednostavnost, profinjeni mirisi i vrhunska funkcionalnost — sve ono što volimo kod švedskog dizajna sada dolazi i u svijet muške njege. Nõberu Stockholm, kultni brend koji je redefinirao pojam moderne ljepote, upravo je stigao u Hrvatsku zahvaljujući ekskluzivnom partnerstvu s Fabulom de Formom, vodećim domaćim distributerom profesionalnih beauty brendova.

Vi, samo savršeni

Kako su vitamini, minerali i dodaci prehrani postali neka vrsta statusnog simbola i još jedna stvar koju si možemo priuštiti da bismo se osjećali “na vrhu”. Ili možda kako bismo si zamazali oči da barem nešto imamo pod kontrolom?

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.