Za mladenke sa stavom

DARE TO BE: Prva bridal kolekcija modnog dizajnera Zorana Mrvoša

Nika Kovačić
02.02.2024.

U prosincu prošle godine Zoran Mrvoš je lansirao i svoju prvu bridal kolekciju nazvanu Dare to be, namijenjenu mladenkama koje žele blagi pomak od klasičnih vjenčanica. Pitali smo talentiranog dizajnera o čemu voditi računa prilikom odabira vjenčanica te kada znati da je potraga za savršenom vjenčanicom završena

Nakon poduže stanke dizajner Zoran Mrvoš se u rujnu prošle godine vratio na hrvatsku modnu scenu sa svojom pret-a-porter kolekcijom za jesen zimu 23/24, s kojom je pokupio sve ovacije publike i kritike. Crna kolekcija, s tek malim naznakama bijelog u obliku košulja, pronašla je vrlo brzo put do prvih kupaca. U prosincu prošle godine Zoran Mrvoš je lansirao i svoju prvu bridal kolekciju nazvanu Dare to be, namijenjenu mladenkama s vrlo definiranim stavom i s blagim odmakom od klasičnih vjenčanica. Stoga ne čudi da su se u kolekciji našli i kombinezoni, kratke haljine, odijelo bez leđa te klasični svadbeni elementi kao što su mašne i saten kojima dizajner vrlo vješto barata.

Od tada Zoran radi punom parom i nastavlja svoju bridal priču koja će premijerno biti prikazana na Sajmu Vjenčanja u Areni Zagreb, koji će se ove godine održati od 2. do 4. travnja. Iako je ova kolekcija glamuroznija, Mrvoš i dalje inzistira na pročišćenom stilu i minimalizmu. Haljine i odijela inspirirani su divama iz zlatnog doba Hollywooda kao što su Marlene Dietrich, Greta Garbo, Rita Hayworth. Stoga je za ulogu glavnog modela odabrana upravo crvenokosa Hana Fort Mlakar koja uvelike podsjeća na Ritu Hayworth, glavnu junakinju iz filma “Gilda”.

Nova kampanja Zorana Mrvoša je snimana u prostoru Društva inženjera Hrvatske, nekadašnjem domu obitelji Vranyczany. Za jednostavnu scenografiju koju čine crna satenska mašna i perzijski tepih pobrinula se Nina Blečić, a fotografije je snimila Nina Anić.

Tijekom svoga rada u Linei exclusive Zoran Mrvoš je izbrusio zanat u kreiranju vjenčanica, kako po pitanju krojeva, odabiru materijala, tako i psiholoških vještina. Uostalom, mladenke su jedna posebna kategorija klijenata i kad dođe vrijeme za odabir haljine, uvijek kreću izazovi i dileme – od onih koja je vjenčanica bolja za mene, koja je ljepša, jesam li izabrala pravu, koliko mi to povećava troškove, no rješenje je uvijek tu.

Mrvošev savjet svim mladenkama prilikom odabira vjenčanice glasi “Kad pronađete onu u koju ste se zaljubile – tu potraga prestaje. Budite samouvjerene, vjerujte u sebe, zaljubite se u sebe i život, a kada dođe dan vjenčanja, prepustite se ljepoti trenutka.

Uostalom, kad pričamo o cijenama, mnogi su uvjerenja da su dizajnerske haljine po mjeri višeg cjenovnog ranga, ali prava istina je ta da dizajnersku haljinu rađenu po vašim mjerama možete imati za cijenu najma haljine iz salona vjenčanica, a ona će vam na kraju ipak ostati kao uspomena na jedan od najvažnijih dana u vašem životu”, izjavio je Zoran Mrvoš.

Kampanja vjenčanica Zoran Mrvoš je omogućena uz podršku Erste banke i sponzorsku suradnju.

Pročitaj više

Smije nam se brk!

Naša duboka isprika hipsterima, ljubiteljima drvosječa looka te svima onima koji su voljeli puštati da im dlačice na licu rastu u slobodnom stilu, kao i svim ljubiteljima trodnevne bradice (veliki pozdrav mom frendu koji je svaki put dejtove dogovarao s razmakom od tri dana, koliko bi mu trebalo za seksi look), jer u modi je 6 tipova brkova i brada oko kojih će biti nešto posla.

Oči lovca i oči plijena

U prošlom stoljeću svijet se zanosio očima Bette Davis te uzdisao zbog pogleda Lauren Bacall, no kako stvari stoje, ove godine je pojam ‘lovačke oči’ uzeo svu mušku pažnju svijeta. Istražili smo zašto nas gotovo svi TikTok trendovi vraćaju u srednji vijek. Točnije rečeno – u razdoblje kada je muškarac bio lovac

Skrivanje ili hrabrost?

Veliki filozofi su zastali malo ispred svojih zrcala i odlučili se pozabaviti tim naoko trivijalnim stvarčicama.

Muževan izgled

Zašto se suludi trend treniranja muževnih čeljusti žvakama proširio društvenim mrežama, je li ga doista pokrenuo pop neurolog Andrew Huberman i je li to cijena koja se isplati platiti za nekoliko svajpova više?

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.