Aldo ima novu kolekciju

MODA STVORENA ZA PARTIJANJE: Ples do jutra uz Pillow Walk tehnologiju potpetica

Nika Kovačić
29.03.2024.

Kanadski brend Aldo za novu kolekciju proljeće/ljeto lansirao je kampanju koja oduzima dah podjednako kao i kolekcija koja je već dostupna u trgovinama.


Kampanja koja predstavlja novu kolekciju obuće, torbica i dodataka snimljena je u Miamiju i označava vizualno putovanje koje slavi energične i vesele trenutke, rituale sređivanja, izlazaka i druženja s prijateljima te eksperimentiranje s raznim modnim stilovima. Cijela kolekcija proljeće-ljeto odiše glamurom i prepuna je sexy, atraktivnih i upečatljivih modela obuće i torbi koji će naglasiti samopouzdanje i privlačiti poglede.

U glavnom fokusu kolekcije su atraktivni modeli za društvena događanja koji su podjednako udobni i stylish. U ženskoj kolekciji to su sandale i cipele na petu, posebno one u zlatnim i srebrnim tonovima s upečatljivim detaljima poput vezica i šljokica i matching torbica koje savršeno nadopunjuju svaku kombinaciju. Osim cipela u upečatljivim i metalik nijansama, Aldo ima obuću i za opuštenije, dnevne varijante: lagane i udobne tenisice ili mnogima omiljene balerinke i mokasine – apsolutni hit sezone koji će sigurno pronaći svoje mjesto u garderobama trendsetterica.

Cipele na petu kao simbol ženstvenosti

Kada govorimo o ženskoj obući koja će biti u trendu u novoj sezoni, jedno je sigurno: odvažnost, sjajni detalji i visoke potpetice su in! S obzirom na to da je proljetni i ljetni period često rezerviran za brojne zabave, izlaske i nezaboravne trenutke, Aldo se pobrinuo da za apsolutno sve životne prigode imate odgovarajuću obuću i modne dodatke koji su u skladu sa svim svjetskim trendovima. Cipele s visokom petom u ovom slučaju neizbježan su model i apsolutni must have za većinu prigoda koje zahtijevaju svečani dress code.

Već je dobro poznata činjenica kako obuća ovog brenda nije samo trendy i lijepa – revolucionarne tehnologije poput Pillow Walka koje Aldo kontinuirano razvija omogućavaju iznimnu udobnost, a čak 75% nove kolekcije dizajnirano je upravo uz pomoć ove tehnologije. Neudobnost visokih potpetica stvar je prošlosti, uz Pillow Walk modele ne morate brinuti o tome hoćete li „izdržati“ u cipelama cijelu večer jer mekani jastučići na peti i stopalu omogućavaju hod kao po oblacima.

Bez dobre torbe nema ni savršenog outfita

Pravi modni znalci složit će se s idejom da je za potpunu modnu harmoniju potrebno uskladiti obuću i modne dodatke. Upravo zato je ponuda torbi u novoj kolekciji podjednako atraktivna kao i ponuda ženske obuće. Srebrne i zlatne večernje torbice upotpunit će svaku odjevnu kombinaciju, dok će se za „uvijek sigurnu“ opciju i torbice za nošenje u ruci u neutralnim nijansama odlučiti žene koje preferiraju klasičnije lookove.

Elegancija i udobnost i u muškom dijelu kolekcije

Dobar stil, kvalitetna izrada i udobnost nije tipična samo za modele iz ženske kolekcije – i muškarci će i ove sezone moći uživati u obući koja je beskompromisno komforna. Pillow Walk i Flex tehnologija tako se nalazi i u većini modela muških tenisica, neformalnih cipela i svečanih modela. Mokasinke od brušene kože bit će najpopularniji modeli za sve prigode – od ležernih ljetnih outfita, do prigoda koje zahtijevaju eleganciju i uglađenost. Uz dodatak detalja poput cool sunčanih naočala i praktične torbe, svaki outfit diže se na novu razinu i postaje skladna cjelina.

Ako još niste pronašli idealnu obuću u kojoj ćete provesti prve proljetne i ljetne dane, ne propustite provjeriti novu Aldo kolekciju koja je dostupna online, na službenom Aldo web shopu, kao i u poslovnicama u Zagrebu, Splitu i Rijeci.

Fotografije: ALDO; animacija Canva

Pročitaj više

Smije nam se brk!

Naša duboka isprika hipsterima, ljubiteljima drvosječa looka te svima onima koji su voljeli puštati da im dlačice na licu rastu u slobodnom stilu, kao i svim ljubiteljima trodnevne bradice (veliki pozdrav mom frendu koji je svaki put dejtove dogovarao s razmakom od tri dana, koliko bi mu trebalo za seksi look), jer u modi je 6 tipova brkova i brada oko kojih će biti nešto posla.

Oči lovca i oči plijena

U prošlom stoljeću svijet se zanosio očima Bette Davis te uzdisao zbog pogleda Lauren Bacall, no kako stvari stoje, ove godine je pojam ‘lovačke oči’ uzeo svu mušku pažnju svijeta. Istražili smo zašto nas gotovo svi TikTok trendovi vraćaju u srednji vijek. Točnije rečeno – u razdoblje kada je muškarac bio lovac

Skrivanje ili hrabrost?

Veliki filozofi su zastali malo ispred svojih zrcala i odlučili se pozabaviti tim naoko trivijalnim stvarčicama.

Muževan izgled

Zašto se suludi trend treniranja muževnih čeljusti žvakama proširio društvenim mrežama, je li ga doista pokrenuo pop neurolog Andrew Huberman i je li to cijena koja se isplati platiti za nekoliko svajpova više?

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.