Dobro došli na digitalnu destinaciju MOOD.HR. Udobno se smjestite, otkopčajte pojaseve, a svoju emotivnu prtljagu smjestite gdje god želite – ispod jastuka, iznad glave, na ekran mobitela ili u fancy torbicu. Nema ograničenja, nema nedopuštenih supstanci, kao što nema ni sortiranja emocija na one pozitivne, neutralne ili negativne. Uostalom, jezikom zračnog prometa, naša je misija stvarati priče koje osjećamo i kreirati teme koje pokreću.
Znate već te neuhvatljive pojmove i osjećaje koji nam naoko izmiču i teško ih je definirati. Francuskinje imaju tako šik izraz – ‘Je ne sais quoi‘, sistematični Nijemci Zeitgeist (eto, ponovno je u igri neuhvatljivi duh vremena), Amerikanci rado govore o famoznom faktoru X, a zajednica na društvenim mrežama ima hashtag – mood.
Tako zagonetan i nedefiniran izraz kojim često vole označiti baš taj neuhvatljivi trenutak koji im je dragocjen, možda klizi između nekoliko različitih, ponekad i kontradiktornih emocija, očekivanja ili društveno kreiranih ladica, a koji toliko ovisi o očima promatrača, a ponajviše o autoru koji ga je iskoristio.
Online tjednik za pop kulturu i autorske priče
Uostalom, to nam je bio i glavni cilj – stvoriti mjesto za autorske i autentične priče ispričane iz prvog lica koje su nam važne, bilo da je riječ o analitičkim tekstovima, kolumnama, podcast ili audio formatima, mini izložbama, modnim revijama ili dijalogu na društvenim mrežama i susretima uživo. Suvremeno novinarstvo sa stavom i emocijama koje ide ukorak s novim tehnologijama i koje će poticati kreativno stvaralaštvo, promicati kulturu i umjetnost, otvarati važna društvena pitanja i jačati interakciju s čitateljima te ne manje bitno – poticati na kritičko razmišljanje.
O vama ovisi hoćete li ona dva slova ‘o’ iz riječi MOOD doživjeti kao naočale koje će vam pomoći da bolje sagledate neki fenomen ili dvije lopte za igranje. Ili zašto ne – kombinaciju igre i dubljeg razumijevanja. Upravo zbog toga, odnosno sličnosti s čitanjem knjiga i tekmom, koji su rezervirani za dane vikenda, i mi smo odlučili sadržaj na portalu mood.hr objavljivati jednom tjednom. Sorry, ekipo, što smo vam ušli u teren, ali preko tjedna smo silno zauzeti jer treba nešto doživjeti i osjetiti na vlastitoj koži.
Save the date: nedjeljom u pet
Stoga, svake nedjelje u pet poslijepodne možete očekivati novo izdanje mood.hr s aktualnim temama iz kulture, umjetnosti, mode, ljepote, psihologije, feminizma, zdravlja, ljubavi i seksa, financija, tehnologije te društveno relevantnih pitanja koje će nastojati odgovoriti na najvažnije od svih pitanja – zašto. Ili ako vam je zgodnije, možete se prijaviti na Mood Newsletter pa mi dolazimo s tjednom dozom emocija u vaš dom. Ili, ako ste digitalni nomad, možda i na plažu ili, zašto ne, na vrh planine.
P. S. Sada kada smo se ukratko predstavili, red je da i vas pitamo kako ste. Jer kakva je to ljubavna veza samo u jednom smjeru. U povodu lansiranja portala pripremili smo za vas kreativni natječaj ‘What color is your MOOD’ u kojem možete odabrati boju koja najbolje opisuje vaše trenutačne osjećaje i osvojiti super poklone.
Ako imate dobru priču, ideju, spoznaju ili naprosto onaj ‘Je ne sais quoi ‘ trenutak, pišite nam na adresu info@mood.hr ili nas tagajte na www.instagram.com/inthemoodhr i www.facebook.com/inthemoodhr.
Čitajte nas, gledajte, slušajte kada i kako vam paše – svaki dan pomalo ili nedjeljom na eks. Ili kako se to na filmu tako romantično kaže: kada ste – in the mood.
Ako netko pita, na društvenim mrežama smo, naravno, prisutni svaki dan 24/7. Naš novi hashtag znate…
Don’t Just Scroll! Feel It!
Naslovna fotografija: Shutterstock; animacija: Tamara Švelić Sabljić