vruća jesen

KAKO CRVENA SMJENJUJE TIHI LUKSUZ: Vrućim nijansama protiv sivila hladnije sezone

Kristina Stakor
17.09.2023.

Svaka čast minimalizmu i njegovoj ustrajnosti, ali modni dizajneri i fashionistice već su odabrali svog novog „konja za trku“: moćnu crvenu

Čini se da su se pravi poznavatelji i ljubiteljice mode već lagano zasitili 50 nijansi bež tihog luksuza i u modu vraćaju neke malo glasnije odgovore. Favorit nove sezone? Ni manje ni više nego – crvena.

Upečatljiva, vatrena, strastvena, topla – takva bi nam mogla biti jesen u znaku ove boje koja remeti dosadašnji monokromatski spektar prigušenih tonova.

Od Riri…

Prva je, naravno, bila Rihanna, koja je, od glave do pete odjevena u crveno s potpisom Loewe-Alaia-Margiela, izišla na Super Bowl pozornicu i još jednom nam izdiktirala što je hot, a što not. No nije jedina modna vizionarka koja je na umu imala nijanse rajčice i chilli papričice, jer su baš te boje nosile nove trendove na revijama za nadolazeću jesensku sezonu.

Loewe haljina s trompe l’oeil efektom u crvenoj boji, kaputi Stelle McCartney, čizme Davida Kome, prozračni komadi Nensi Dojake, Ferragamove tople veste – mnogo je kreacija koje su nam već zapele za oko i koje će utjecati na modu cijele sezone.

…do ulične mode

Kako prilagoditi stil aktualnim trendovima možda nije pitanje koje nas drži budne noćima, no ne bismo se bunili protiv malo začina u životu, osobito ako dolazi u obliku ovakve vruće crvene boje. A da to nije osobiti problem, pokazale su i stylish ljubiteljice mode u svojim outfitima za prijelazno razdoblje.

Crvena u garderobu može ući na mala vrata, kroz detalj kao što su čarape, u inače casual stylingu. Ili kao torbica, cipele, marama ili kad zahladi, kapa.

No može biti i dominantan statement komad poput crvenog blejzera nošenom na traperice i neizostavne balerinke, pulover ili kardigan koji daje dozu nekog malo bučnijeg luksuza.

Ili, za modno najodvažnije ili nepopravljive minimalistice koje se ipak žele istaknuti, opcija je i total look kojim i najjednostavniji krojevi iskaču iz mase.

Naslovni vizual: Unsplash+

Pročitaj više

Ako je netko stvarno razumio što je Coco Chanel mislila kad je govorila o oblačenju žena zvijezdama svih veličina – koje svjetlucaju u kosi i podsjećaju na slobodu i snagu – onda je to Matthieu Blazy, novi kreativni direktor modne kuće koja ove godine slavi 115 godina postojanja.

Elias Medini, poznatiji kao Lyas, francuski je modni komentator i influencer koji je preoblikovao način na koji publika doživljava modne revije. Njegov projekt La WATCHPARTY, koji je započeo kao spontana ideja, prerastao je u globalni pokret koji spaja digitalnu kulturu s fizičkim okupljanjima ljubitelja mode. Za ulaz nije potrebno pozivno pismo; jedini uvjet je nošenje crvenog ruža, Lyasovog zaštitnog znaka. A kad se revija pretvori u cool javni party, onda vjerojatno i ekipa iz filma ‘Vrag nosi Pradu’ koja ponosno sa sunčanim cvikama sjedi u prvom redu vjerojatno misli da je na krivom mjestu

Plus - potražite stare fotke s ljetovanja

Zašto je pametno frizeru donijeti fotografiju s ljetovanja kada ste bili mali, što je to ‘money peace’ i koje šifre boja trebate naučiti napamet ako želite postići look vječnog ljeta u kosi?

SAMO 5 KOMADA GODIŠNJE

Jeste li se i vi često našle u situaciji da stojite pred prepunim ormarom, a nemate ništa za obući? Suosjećam. Stoga me nemalo iznenadio broj odjevnih komada koje prema Hot or Cool Institute uopće trebamo posjedovati i koliko novih odjevnih komada godišnje „smijemo“ kupiti ako se želimo smatrati ekološki osviještenim fashionisticama

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.