Sve do jučer, većina žena bi u anketama o tome što najprije primjećuje, ali i cijeni kod muškaraca, vrlo visoko rangirala smisao za humor. No jao si ga nama kada su moćni algoritmi svuda oko nas pa je na kraju ispalo da unutarnje osobine nisu tako cijenjene kao one fizičke. Ili je netko ozbiljno muljao na testovima. Jer, kako drugačije objasniti da oni neduhovitiji frajeri imaju veći broj svajpova i više izlazaka na date. Naime, nećemo si lagati, istraživanja o privlačnosti su, bit ćemo doslovni – oduvijek bila itekako privlačna, jer u našoj je prirodi da nas zanima što to konkurencija ima, a mi nemamo.
Što ima Brad Pitt, a da nama nedostaje?
Okej, Brad Pitt na prvi pogled, barem gledano izvana, ima doista sve. Čak i uvrnut smisao za humor. I bilo je samo pitanje vremena kada će se netko dosjetiti da uz malo vježbe i svi drugi muškarci mogu dobiti neke određene fizičke crte lica i tijela, ma što priroda o tome mislila. A prema zadnjim raspravama na društvenim mrežama – sve više muškarca želi izrazito muževnu liniju čeljusti, a koja već iz aviona simbolizira njegovu odlučnost i snagu. Uostalom, ako je vjerovati istraživanjima ona vam neće dobro doći samo u privatnom životu nego i u karijeri, jer koji to još menadžer ima autoritet s malom bradom.
Nimalo bezazlen trend
Priroda vas nije nagradila? O, pa ništa zato, smatra neurolog Andrew Huberman, a čiji je zanimljiv podcast na kojem kombinira dobre savjete o samousavršavanju, zdravom mozgu, dodacima prehrani i potentnoj muževnosti prošle godine došao na treće mjesto najslušanijih podcasta. Možete ju ojačati žvakaćim gumama, baš kao što radite s ostatkom tijela u teretani. Pogađate, nije trebalo dugo vremena dok se opasan trend nije proširio društvenim mrežama i dok tvrtka “Jawliner” koja nudi žvakaće gume u različitim okusima nije smislila neobičan slogan: “Oprostite se od slabe brade i pozdravite čeljust koja privlači pažnju.”
‘Oprostite se od slabe brade i pozdravite čeljust koja privlači pažnju!’
Prema glasnogovornici tvrtke, koju citira “New York Times” -“Jawliner” je od uvođenja proizvoda 2022. godine prodao više od milijun paketa žvakaćih guma. Otprilike 60% kupaca su muškarci u dobi između 18 i 25 godina, navodi tvrtka. Sada u ponudi imaju i silikonske dodatke. Kupci mogu birati između tri razine tvrdoće – žvake za početnike, napredne žvakaće i prave stručnjake. No tanka je granica između suludih obećanje i DIY ideja koje pojedinci poduzimaju na društvenim mrežama.
Iako stomatolozi učestalo upozoravaju da višesatno žvakanje nipošto nije zdravo te da u zadnje vrijeme imaju poveći broj pacijenata koji se žali na probleme i bolovima u čeljusti te da su muškarci zbog iscrpljujućih treninga počeli stiskati zube noću, škrgutati i uništavati vlastite zube i čeljust, ispada da mnogi pojedinci vjeruju da je to mala cijena koju bi mogli dobiti za liniju čeljusti Brada Pitta. No mi smo tek sada zabrinuti i pitamo se – zašto onda i Brad Pitt tako često ima žvaku u ustima? I ne privlači li takva brada možda samo muške frendove s podjednako snažnim linijama ala George Clooney?
Gospodine Huberman, izgleda da ste posao napravili do pola. Bacite molim tu žvaku i primite se posla kako spada. A i ankete bi valjalo ponoviti…