Kopiramo oblake!

CLOUD LIPS: Jesmo li se novim beauty trendom – usnama koje podsjećaju na oblake zapravo vratili u rokoko stil?

Lena Ivanović
25.06.2023.

Svaka čast tim divnim neuhvatljivim oblacima, ali ne možemo li ih malo za promjenu spustiti na zemlju? Gdje točno? Pa na naše lice i usne. Hvala.

Kada je iCloud službeno predstavljen javnosti u lipnju 2011. na konferenciji Worldside Developers Conference nitko nije ni slutio koliko će utjecati na naše živote. I to ne samo mogućnošću da pohranjujemo podatke u oblaku, sinkroniziramo informacije između Apple uređaja, gomilamo tone uspomena, a pri tome imamo ruke u džepu jer sva ta hrpa informacija nije više na našim leđima.

Ok, malo tko bi i danas znao detaljno objasniti kako taj oblak točno funkcionira. Ta sjećate se legendarne šale iz filma ‘Sex Tape’ kada Cameron Diaz šizi i viče kako je moguće da im je ukradena privatna snimka, a Jason Segel je pokušava smiriti riječima da nitko zapravo ne zna kako radi iCloud. Ili one digresije od Alessandra Baricca u knjizi ‘The Game’ da iCloud zapravo funkcionira kao kada se nađete na plaži pa skoknete do mora, a nepoznata osoba koja leži do vas vam kaže – “Ma samo se vi slobodno okupajte, ja ću vam paziti na stvari”. Jer zapravo svoje privatne stvari čuvate na dalekim i tuđim serverima.

Oblaci kao ključna riječ godine

No tako je to sa stvarima i fenomenima koji izmiču našem shvaćanju – jednostavno postanu neodoljive. A koliko su oblaci (oni pravi, naravno) i danas inspirativni, najbolje može posvjedočiti švedski redatelj Ruben Ostlund koji je u svom filmu “Trokut tuge” odlučio da će jedna putnica s problemom govora cijelo vrijeme na njemačkom jeziku izgovarati upravo rečenicu – “In den Wolken.” Ili fenomenalan podcast Ane Radišić “Putem oblaka” koji je nedavno napunio treći rođendan.

Cloud skin i cloud lips

No poanta ovog teksta nije u tome da mistificiramo te divne oblake, nego da jednostavno ustanovimo kako su nam poslužili i kao ljetna beauty inspiracija. Naime, influenceri već neko vrijeme pokušavaju uživo stvoriti dojam neopisivno mekane kože koja izgleda kao da je provučena kroz najmekši filter (guglajte cloud skin). No tek su korejske influencerice isfurale nježne i meke usnice bez jakih linija koje doista podsjećaju na neuhvatljive oblake, a koji zapravo najbolje zrcale duh ovog vremena.

Mat, ali ne isušene usnice

Dakle, više nije u igri ona stara dilema mat ili sjajno nego kako stvoriti dojam neopisive lakoće postojanja, kao da lebdite u metaverseu, a netom prije ste se poljubili pa vam je lagano razmrljan ruž. Korejske influencerice su nam dale super savjet – prvo koristite olovku nježne nijanse, zatim rubove zblurajte prstima, a nakon toga nanesite mat ruž koji ćete omekšati kistom za sjenilo.

Futurustička furka ili samo još jedan povratak u prošlost, pitanje je sad. Jer kada malo bolje pogledamo sve te rokoko djeve na slikama – nisu li i one cijenile iste stvari kao i mi danas – bijele perike, blistav ten, jače istaknute obrve te najmekše i najsenzualnije usnice ikada? Ultra-novi trend – kupanje u mlijeku ćemo obraditi sljedeći put jer iskreno – malo se bojimo što bi se dogodilo kada bismo u istom tekstu uz oblake dodali i nebesko bijele mliječne staze:)

Pročitaj više

Ako vas ne vide iz drona, niste dobro odjeveni!

Statement nakit osamdesetih se vratio u velikom stilu. No dobra vijest je ta da ga ne morate nositi samo uz glam haljine te izgledati kao da ste ispali iz serije ‘Dinastija’, jer super će izgledati i uz sportsku jaknu ili džemper

Manje retinola je više!

Svi koji imaju suhu i osjetljivu kožu koja burno reagira na retinol s pravom se sada pitaju – treba li retinolu dati drugu šansu?

Hipnotićki pogled

Zaboravite na bijele sjene ispod očiju koje će možda nastati zbog nošenja sunčanih naočala. Vrijeme je da upoznate Latte make-up trend

Kolektivizam je in!

Konačno je postalo poželjno da se netko pojavi na partyju u 100% identičnoj odjeći kao vi. A znamo i tko je prvi na svijetu pokrenuo ovaj trend, a nije Gucci

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.