GLAMUR, SENZUALNOST I ELEGANCIJA: 20 godina modne kuće eNVy room

Nika Kovačić
11.05.2024.

Prije točno dvadeset godina, 14. svibnja 2004. godine, na reviji u Kulturnom centru Kaptol prošetala je prva kolekcija perspektivnog dizajnerskog dvojca eNVy room. Na isti taj datum, samo dva desetljeća kasnije, Nikica Ivančević i Vjeko Franetović će u Rimac Campusu održati eNVy room reviju powered by 1664 Blanc kako bi, ispred predstavnika medija, brojnih ambasadora, te suradnika i prijatelja kuće, proslavili veliku obljetnicu. Danas cijenjeni modni brend, iza kojeg su nebrojene kampanje, kolekcije, zadivljujuća izdanja na crvenim tepisima i nezaboravni uspjesi, publici će predstaviti modnu priču koja broji 31 model, a svaki će od njih biti okupan mirisima Perwolla.

Od samih početaka do danas eNVy room je ostao dosljedan svojoj modnoj viziji, a ona je, tijekom posljednja dva desetljeća predanog stvaranja, postala njihovim prepoznatljivim pečatom. Kao što to obično biva u kreativnim procesima kojima se kreatori požrtvovno predaju, i estetika dizajnerskog dvojca s vremenom je evoluirala, no unatoč svim mijenama, pomicanju granica i rastu, ona je uvijek ostala beskompromisno odana svojoj suštini. Protkana nitima glamura, senzualnosti i elegancije, u svim dosad ispričanim pričama, vizija koju je dvojac nadahnuto slijedio uvijek je zadržavala ono najvažnije, ultimativnu ženstvenost koja u ženama budi nepobjedivi osjećaj moći i samopouzdanja.

Pronalazeći inspiraciju u ženi i svim njenim ulogama, haljinu su, kao univerzalni modni simbol ženstvenosti, nerijetko nadopunjavali konceptom power dressinga utjelovljenom u precizno krojenim odijelima, kreirajući tako šarmantnu simbiozu kontrastnih smjerova sa zajedničkim nazivnikom senzualnosti i elegancije. Zbog očaravajuće estetike, ali i slojevitog i promišljenog pristupa ženskom odijevanju, tijekom posljednjih je dvadeset godina eNVy room postao omiljenom modnom adresom žena koje su njihove kreacije birale za najljepše i najsvečanije životne trenutke.

Putovanje dugo dva desetljeća obilježeno je i nebrojenim uspjesima. Iza popularnog dvojca danas je čak 49 prêt-à-porter i 13 bridal kolekcija, tri modne izložbe, 38 revija, od kojih 19 samostalnih, pa i jedna virtualna – koja se, u izazovno vrijeme lockdowna, prenosila preko društvenih mreža. Kako navodi katalog izložbe “U dobru i zlu” Muzeja za umjetnost i obrt, eNVy room je i prvi brend u Hrvatskoj koji je predstavio ciljanu i osmišljenu kolekciju vjenčanica.

Bilo je to 2012. godine, a od tada do danas, njihove bridal priče, koje oduševljavaju svake godine izlaskom u siječnju, postale su najiščekivanijim kolekcijama sezone i odabirom tisuća i tisuća mladenki koje u njihovim vjenčanim kreacijama kroje svoje najljepše uspomene.

Svojim modnim kampanjama eNVy room je publiku odvodio i na bajkovita putovanja koja su svojim čudesnim kulisama pričale nezaboravne priče, od neodoljivih morskih krajolika naše obale do egzotičnih vizura marokanske pustinje ili zapanjujućih malteških klisura. Svoj dizajnerski rukopis eNVy room je utkao i u kostimografiju za regionalnu turneju Jelene Rozge, ali i u intrigantnu kreaciju koju je Franka Batelić nosila na Eurosongu u Portugalu 2018. godine.

S obzirom na to da brend slovi kao miljenik domaćih zvijezda poput Jelene Rozge, Nine Badrić, Jelene Veljače, Mije Kovačić, Tatjane Jurić, Judite Franković, Franke Batelić, Bojane Gregorić i mnogih drugih, ali i onih stranih kao što su Oti Mabuse, Denise Van Outen i Michelle Visage, njihove kreacije često donose dozu glamura i na crvene tepihe, od najglamuroznijih regionalnih događanja do Brit Awards i Filmskih festivala u Cannesu i Veneciji.

Poput hommagea dosadašnjem putovanju, velika slavljenička revija 14. svibnja u Kampusu Rimac bit će kruna dva desetljeća dugoj karijeri ispunjenoj nebrojenim trenucima koji su je satkali. Kako bi velikoj obljetnici dali pečat dostojan tako značajnog trenutka, dvojac je, kreirajući kolekciju, posegnuo u dubine vlastite arhive ne bi li pronašao ono što čini esenciju njihova rada – u bojama, motivima i formama, ali i suprotnostima koje se simbiotički isprepliću. Kolekcija će, stoga, biti odraz dubinskog promišljanja o prošlom stvaralaštvu i temelj za reinterpretaciju vlastitog dizajnerskog vokabulara.

Photo: Franjo Matković

Model: Hana Grizelj / Faith model

Make up: Iva Rukavina

Hair: Marina Brkanac / Retrika Frizerski salon za Kevin Murphy Croatia

Location: Rimac Campus

Pročitaj više

Hrvatska modna dizajnerica Martina Vrdoljak Ranilović, poznata po svom estetskom rukopisu i brendu Tina VR, donosi novu kolekciju “Barok krša” koja utjelovljuje susret snage i nježnosti, strogoće i senzualnosti, ogoljenosti i raskoši.

Nazvana SVOGA DVORCA KRALJ, nova KLISAB kolekcija istražuje prostor gdje se susreću autentičnost i povezanost.

Skandinavska jednostavnost, profinjeni mirisi i vrhunska funkcionalnost — sve ono što volimo kod švedskog dizajna sada dolazi i u svijet muške njege. Nõberu Stockholm, kultni brend koji je redefinirao pojam moderne ljepote, upravo je stigao u Hrvatsku zahvaljujući ekskluzivnom partnerstvu s Fabulom de Formom, vodećim domaćim distributerom profesionalnih beauty brendova.

Vi, samo savršeni

Kako su vitamini, minerali i dodaci prehrani postali neka vrsta statusnog simbola i još jedna stvar koju si možemo priuštiti da bismo se osjećali “na vrhu”. Ili možda kako bismo si zamazali oči da barem nešto imamo pod kontrolom?

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.