Back to school

LOKOMOTIVA PRE-FALL ’24: Znamo što ćemo nositi ove jeseni

Lena Ivanović
20.07.2024.

Završetak ljeta i dolazak jeseni nas možda najviše asocira na povratak u školske klupe. Mnogi od nas pamte to kao najljepše i najbezbrižnije razdoblje pa je upravo iz tog razloga dizajnerica Lana Puljić odabrala prostorije svoje osnovne škole kao idealnu kulisu za prezentaciju vizuala nove Lokomotivine kampanje za jesen 2024.

Kroz povratak i prolazak kroz najdraže prostorije škole, učionice, te školsku dvoranu ideja je bila prezentirati neke od ključnih modela za kraj ljeta i jesen 2024. Komadi za jesen koji izvrsno odijevaju od jutra do mraka su razigrani, ne sputavaju, ali su opet neodoljivo prigušeno seksi na specifičan Lokomotivin način. Uz neizostavna odijela koja su okosnica svake Lokomotivine kolekcije našli su se i kompleti u varijantama sakoa ili bomber jakni sa kratkim suknjicama. Siluete su postale još moćnije i bezobraznije, pomalo drske, a dužine suknji i hlačica mrvicu kraće i izazovnije.

Haljine zavodljivih volumena u taftu i raskošnoj lila svili ostavljaju bez daha, a lepršava crna kratka svilena haljina golih leđa s raskošnim nabranim detaljem rukava već se nametnula kao bestseler. Detalji bogatih, razigranih volana u taftu u kontrastu sa strožim dojmom koji nam ostavljaju odijela i sakoi savršen su primjer tog nepomirljivog, pomalo kontradiktornog Lokomotivinog karaktera. U kolekciji se našlo i par opuštenih komada u lanu koji su izvrsni za završetak ljeta i ugodnu toplu jesen. Svaki komad temeljito je promišljen, a posebna pozornost posvećena je detaljima, njihovoj elaboraciji i poigravanjem s istim, tako da jedno odijelo npr. broji čak oko 90 gumbi. Lokomotiva ostaje vjerna prirodnim i najfinijim tkaninama, tako da su od materijala korišteni lan, svila, svileni taft, pamuk i vuneni štof.

Aktualne boje su uz one već klasične Lokomotivine – crnu, bijelu i ovog puta blijedo ružičastu, svijetlo plava i lila. Veoma ženstvena, razigrana kolekcija, ali nadasve elegantna i opet moćna u svojoj srži dati će svakom volju za povratak u „školske klupe“ i povratak svim radnim obavezama.

Za samu prezentaciju kolekcije fotografkinja Sara B. Moritz kolažirala je fotografije kolekcije u kombinaciji sa fotografijama detalja učionica i plakata koje su izrađivali učenici „OŠ Sesvetski Kraljevec“, te fotografijama bilježnica i leksikona same dizajnerice iz njenog vremena pohađanja istoimene škole. „Ovim putem bih posebno htjela zahvaliti ravnatelju „OŠ Sesvetski Kraljevec“, te svim zaposlenicima koji su nam omogućili da ovu našu ideju sprovedemo u djelo. Svoje osnovnoškolsko obrazovanje i vrijeme provedeno u prostorijama ove škole pamtim kao jedno od najljepših formativnih perioda života i sigurno ne bih bila ovdje gdje sam sad bez svih tih divnih ljudi koji su ostavili traga na mom odrastanju. Ovo je moje malo hvala njima i jedna intimna posveta jednom od najbezbrižnijih perioda u mom životu.“- izjavila je dizajnerica.

Fotografiju, video i produkciju potpisuje Sara B. Moritz, a za make-up je zaslužna Kristina Hošnjak iz Aoma Make up Academy.

Nova kolekcija se može vidjeti na Lokomotivinom Instagram profilu @lokomotivabylana, uživo u atelijeru na adresi Bauerova 22 ili na novo redizajniranom website-u www.lokomotivaworld.com.

Pročitaj više

Smije nam se brk!

Naša duboka isprika hipsterima, ljubiteljima drvosječa looka te svima onima koji su voljeli puštati da im dlačice na licu rastu u slobodnom stilu, kao i svim ljubiteljima trodnevne bradice (veliki pozdrav mom frendu koji je svaki put dejtove dogovarao s razmakom od tri dana, koliko bi mu trebalo za seksi look), jer u modi je 6 tipova brkova i brada oko kojih će biti nešto posla.

Oči lovca i oči plijena

U prošlom stoljeću svijet se zanosio očima Bette Davis te uzdisao zbog pogleda Lauren Bacall, no kako stvari stoje, ove godine je pojam ‘lovačke oči’ uzeo svu mušku pažnju svijeta. Istražili smo zašto nas gotovo svi TikTok trendovi vraćaju u srednji vijek. Točnije rečeno – u razdoblje kada je muškarac bio lovac

Skrivanje ili hrabrost?

Veliki filozofi su zastali malo ispred svojih zrcala i odlučili se pozabaviti tim naoko trivijalnim stvarčicama.

Muževan izgled

Zašto se suludi trend treniranja muževnih čeljusti žvakama proširio društvenim mrežama, je li ga doista pokrenuo pop neurolog Andrew Huberman i je li to cijena koja se isplati platiti za nekoliko svajpova više?

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.