Simbol hrabrosti i bunta

KULTNI MODEL JEANSA IZ 90-IH SE VRATIO: Koji it model nose svjetske zvijezde

Nika Kovačić
23.03.2024.

Kultne Replay traperice koje su bile omiljeni model u devedesetima su se vratile! Talijanski brend Replay predstavio je novu interpretaciju ikoničnog modela 9zero1 vraćajući ga iz prošlosti u budućnost u novom i suvremenom izdanju.

Ovaj komad nastao devedesetih obilježio je povijest brenda; prvotno je dizajniran za muškarce, a tijekom vremena je evoluirao u univerzalni odjevni predmet za muškarce i žene svih dobnih skupina, s karakterističnim ravnim i udobnim krojem koji naglašava originalno brendiranje. Povijesna arhiva Replaya ovim izdanjem će osvojiti srca onih koji već poznaju i vole ikonični dizajn, kao i onih koji se tek upoznaju s ovim bezvremenskim parom traperica.

Simbol hrabrosti i bunta

Kada govorimo o jeansu, apsolutni lider s dugogodišnjom tradicijom u proizvodnji modela od ovog materijala je definitivno Replay koji se profilirao u sinonim visokokvalitetnih traperica, urbanog stila i izraza hrabrosti i bunta, a jedna od najsnažnijih linija koja to pokazuje je upravo 9zero1. U novom izdanju ove linije visoki struk, dodatni gumb iznad zatvarača i mnogi drugi detalji naglašavaju originalni dizajn, a dio su jamstva Replay kvalitete. Kolekciju traperica savršeno nadopunjuju i denim jakne koje stilski prate retro priču i oživljavaju duh 90-ih.

Ljubavna veza duga 150 godina

Denim znamo kao vrlo izdržljiv materijal, a nosimo ga već više od 150 godina – prve traperice su zbog svog dizajna i čvrstoće materijala vrlo brzo postale popularne među radnicima diljem Amerike, no s vremenom su prerasle u izraz mode te simbol opuštenosti, buntovničke kulture i stila. Traperice su kroz 20. stoljeće postajale toliko popularne da su ih nosili pripadnici mnogih subkultura i prilagođavali svom izričaju. Od hipija i rokera, repera i skejtera pa sve do danas, kada ih nosimo u svim prigodama, traperice ne gube popularnost niti značaj koji su dodatno naglasili modni dizajneri uključujući ih u kolekcije visoke mode. Denim nosimo kao izraz svoje individualnosti i rijetko koji komad odjeće nam pruža toliku raznolikost da ga možemo nositi u opuštenim situacijama, ali i na poslovnom sastanku.

Ambasadori 9zero1 denim linije

Ovaj kolekciji inspiriranoj devedesetima nisu odoljele ni brojne svjetske zvijezde koje su glavna lica kampanje. Ambasadori 9zero1 denim linije su Usain Bolt, DJ Martin Garrix, nogometaš Marco Verratti, novozelandski rabi reprezentativci Beauden Barret i All Blacks, a među ambasadorima su i Amelia Gray, Maye Musk, Leni Klum te Paulo Dybala kao i igrači nogometnih klubova PSG, Bayern München i Ajax. Svi oni su se ujedinili u novoj Replay kampanji dajući glas ovoj liniji koja privlači sve generacije između svjetova sporta, glazbe i mode.

Glavni fotograf kampanje je Thierry Le Gouès, vodeća figura u modnoj fotografiji koji je tijekom svoje karijere surađivao s najvećim međunarodnim modnim magazinima te je njegov doprinos vidljiv i u definiranju estetike ere 90-ih. Nedavno je objavio i sveobuhvatan i moćan pregled svojih najboljih modnih i uredničkih radova koji su simbolični upravo za 90-e, razdoblje u kojemu nastaju prve 9zero1 traperice.

Replay svojom 9zero1 linijom denima predstavlja spoj prošlosti i budućnosti, oživljava dugu tradiciju
trapera i prilagođava je suvremenim trendovima. Pronađite je na službenom Replay web-shopu ili u
Replay poslovnicama u Zagrebu i Splitu i dajte svom stilu dozu retro štiha 90-ih.

Pročitaj više

Hrvatska modna dizajnerica Martina Vrdoljak Ranilović, poznata po svom estetskom rukopisu i brendu Tina VR, donosi novu kolekciju “Barok krša” koja utjelovljuje susret snage i nježnosti, strogoće i senzualnosti, ogoljenosti i raskoši.

Nazvana SVOGA DVORCA KRALJ, nova KLISAB kolekcija istražuje prostor gdje se susreću autentičnost i povezanost.

Skandinavska jednostavnost, profinjeni mirisi i vrhunska funkcionalnost — sve ono što volimo kod švedskog dizajna sada dolazi i u svijet muške njege. Nõberu Stockholm, kultni brend koji je redefinirao pojam moderne ljepote, upravo je stigao u Hrvatsku zahvaljujući ekskluzivnom partnerstvu s Fabulom de Formom, vodećim domaćim distributerom profesionalnih beauty brendova.

Vi, samo savršeni

Kako su vitamini, minerali i dodaci prehrani postali neka vrsta statusnog simbola i još jedna stvar koju si možemo priuštiti da bismo se osjećali “na vrhu”. Ili možda kako bismo si zamazali oči da barem nešto imamo pod kontrolom?

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.