Predgrupa za glavni show

JESTE LI U LJUBAVI DOŽIVJELI HYPING? Konačno znamo što se krije iza ovog dejting trenda

Nika Kovačić
14.07.2024.

Jeste li ikada izlazili s nekim – možda tjednima, možda mjesecima i to samo zato da bi prekinuli s vama jer nisu bili spremni za ozbiljnu vezu. A onda su već par mjeseci kasnije pompozno najavili svoje zaruke na Facebooku? Čestitamo, vjerojatno ste ih hypali za onaj pravi nastup. Ako želite i dalje nastupati kao predgrupa, molimo da si nađete prave glazbene angažmane, a za koje će vam i uredno platiti. Ako je odgovor ne, nastavite čitati ovaj tekst.

Sjedim s frendicom u autu i spuštamo se koncentričnim krugovima u podzemnu garažu. No čim se neko slobodno mjesto ukaže na vidiku, neki auto uleti na to mjesto prije nas, a Ivana samo kulerski kaže – “Ne znam zašto me ovo podsjeća na moj život.” Znate već kojim koncentričnim krugovima će se sada spustiti i ovaj tekst – upoznali ste nekoga na Tinderu ili uživo, kliknuli ste od prve i nakon par susreta već ste bili katapultirani u sedmo nebo. A tamo negdje pri kraju drugog tjedna već se spominjalo i službeno upoznavanje roditelja, a zatim je stigla kratka poruka – “Sorry, ali ne mogu dalje. Nisam spreman/na za vezu.”

Foto: Unsplash

Nagla spuštanja sa sedmog neba

Što je naravno legitimno, iako nitko ne voli takva nagla spuštanja sa sedmog neba, jer uvijek ostavljaju posljedice. No kako vam to se to nije dogodilo prvi put, nastavljate svoj život, iako, jasno, tu i tamo provjerite što se s tom nesretnom i nespremnom osobom događa u životu. I dok si grizete ruku da ne pošaljete poruku ili zabunom ne stisnete koji lajk, odjednom ugledate neku patetičnu objavu kojom se svima na društvenim mrežama daje na znanje da su se oni zaručili, vjenčali ili naprosto skrasili sa svojom drugom polovicom.

Koncept hajpanja je sljedeći – u vezi ste jer im podižete ego i pomažete da svladaju neke probleme, a kada se počnu osjećati bolje, doslovce odluče da mogu puno bolje pa potraže novog partnera. Da, vi ste im sada i službeno zadnja osoba s kojom su dejtali prije braka

Zagrijavanje prije vjenčanja

Protrljate oči jednom, dva puta, tri puta – i da, odjednom vidite kako se na virtualnoj pozornici događa pravi ljubavni show. Reelsi se vrte neviđenom brzinom, karuseli izmjenjuju, komentari pljušte, a vi se zacijelo pitate – Pa, što je ovo? Zar sam ja bio/bila obična predgrupa? Netko tko će im zagrijati srca i pripremiti ih za pravi nastup? Neka vrsta posljednje lude večeri prije vjenčanja?

Foto: Unsplash+

Da, sami ste odgovorili na pitanje, jer osoba s kojom ste dejtali u nekoj je fazi zaključila da može puno bolje sada kada ste ju zagrijali ili joj dali krila. Znamo, zvuči frustrirajuće kada shvatite da ste vi ostali na zemlji, a da je netko bio s vama samo zato jer ste im dizali ego. No, s druge strane – nije li to žalosno da moraju naći nekog navijača ne bi li se sami osjećali sjajno? Hm, znači li to da vi zapravo imate supermoći, samo ih koristite na krivim ljudima? Ok, nahajpali smo ovu priču ne bi li se utješili… No, ako netko i dalje treba predgrupu neka nam se slobodno javi. Cijena na upit. Možda bi se konačno dao složiti neki super koncert koji bi sadržavao samo nastupe najboljih hypera…

Naslovna fotografija: Unsplash+

Pročitaj više

MUČENJE ŠUTNJOM

Šutnja, durenje, puhanje, ignoriranje… Zašto sve više ljudi umjesto otvorene komunikacije primjenjuje metode pasivno-agresivnog komuniciranja?

Zamislite to ovako: ako se netko prema vama povremeno odnosi toplo, a češće hladno, toplina postaje praznik. A umjesto da se pitate što se zapravo događa, počinjete čekati idući ‘dobar dan’. Ironično, što je jedan empatičniji, to više racionalizira tuđu emocionalnu distancu. U toj ulozi, um se pretvara u dramaturga: “On to radi jer je povrijeđen.” “Nije mu lako, ali ja ću izdržati.” Ili klasik: “Vidi se da me voli, samo ne zna kako to pokazati.”

Netko vas gleda

Nekada nam je ova sposobnost da u neživim predmetima, pa čak i zvucima pomogla da preživimo, no čemu služi danas i zašto je postala tako utjecajna u marketingu?

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.