KADA DIGITALNE IKONE DIZAJNIRAJU: noonoouri predstavlja digitalnu DRESSX modnu kolekciju

Tamara Radan
26.11.2023.

Kako izgleda odjeća u kojoj se spajaju modna, glazbena i digitalna umjetnost, a koju je za stvarne ljude kreirala digitalna influencerica noonoouri? Vrijeme je da upoznamo ekskluzivnu modu i imerzivni doživljaj.

Ako mogu Jennifer Lopez, Heidi Klum, Victoria Beckham i sestre Hadid, zašto se ne bih mogla i ja okušati u modnim poduzetničkim vodama, pomislila je digitalna junakinja noonoouri koja godinama pokušava biti digitalni lik s ljudskom dušom. A ako je vjerovati broju pratitelja, 420.000 samo na Instagramu, noonoouri je prava influencerica jer prate ju Belle Hadid, Gigi Hadid i Precious Lee, Alessandra Ambrosio, Lewis Hamiltona, ali i velike modne kuće kao što su Versace Dior, Lacoste.

Glazbena premijera pa modna kolekcija

U rujnu ove godine noonoouri se prvi put okušala u glazbenim vodama s pjesmom “Dominoes”, koja je nastala u suradnji s njemačkim superstar DJ-om i producentom Alle Farbenom, a singl je objavljen na FIVE Music – novoj platformi koju su osnovali Warner Music Central Europe i ugledni luksuzni brend FIVE Hotels and Resorts. I doslovce da nije bilo medija koji ga nije popratio – CNN, BBC, Forbes, Hypebeast, VOGUE, Designboom, The Independent i mnoge druge.

No ako ste mislili da će noonoouri spavati na lovorikama, varate je, jer nakon glazbe sada je digitalna junakinja odlučila otvoriti i modna vrata. Spajajući svoju strast prema modi i glazbi, noonoouri u partnerstvu s DRESSX ponosno predstavlja svoju ekskluzivnu digitalnu modnu kolekciju, DOMINOES.

“Kroz DOMINOES kolekciju želim povezati područja svojih strasti – mode i glazbe, prenoseći poruku o povezanosti i utjecaju naših djela”, izjavila je noonoouri. Naravno da je kolekcija koja se sastoji od pet komada inspirirana njezinim debijem, a to znači da naglašava kako je sve u svijete međusobno povezano.

“Oduševljeni smo suradnjom s noonoouri, ikoničnim digitalnim likom koji bez napora briše granice između stvarnosti i digitalnog svijeta. Njezin utjecaj u modnim i glazbenim sferama je neusporediv, a njezina debitantska kolekcija s DRESSX je spoj kreativnosti i inovacije, izjavile su Daria Shapovalova i Natalia Modenova, osnivačice u DRESSX.

Svih pet komada visoke mode, koje je noonoouri nosila u najnovijem službenom glazbenom videu za “Dominoes (Alle Farben VIP Mix)”, strogo su ograničene i koštaju između 1.525 eura – 5.085 eura. Ako želite vašim fotkama podariti jedinstveni touch, vrijeme je za AR isprobavanje odjeće putem DRESSX aplikacije.

Pročitaj više

”FETIŠ je priča koja se maskira u objekt.” (R. J. Stoller)

Imajući u vidu brzinu tempa koji nam život diktira, kao i FOMO filozofiju zbog koje rijetko i teška srca propuštamo najrazličitije prilike – iz Avon kompanije za njegu ljepote stiže nam make-up kolekcija čije ime nagovještava moćno iskustvo ispred ogledala. ULTRA COLOUR kolekcija bogata najkvalitetnijim sastojcima za šminku, kao i paletama boja s ultra postojanim pigmentima uz koje stvaramo magiju na licu i noktima.

Jeste li znali da se proces autofagije (pametno recikliranje i neka vrsta samozacjeljivanja) počinje odvijati tek nakon 13. sata gladovanja?

7 ključnih pitanja i 3 poklon paketa

Ono što Norijada već desetljećima predstavlja srednjoškolcima, to su prvi sunčani dani svima nama. No, prije nego što istrčimo u susret ljetu i pobacamo u jednom potezu svu odjeću sa sebe, dobro se podsjetiti važnih lekcija o pametnom izlaganju suncu. I, znate li što su sunčane terase i u kakvoj su vezi sunce i sladoled od čokolade u kojem upravo uživate?

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.