PARIŠKI DNEVNIK KATICE TOPČIĆ: Romantika u kosi i živopisne ulice kao inspiracija

Lena Ivanović
09.02.2024.

Paris Haute Couture Fashion Week jedan je od najvažnijih i najprestižnijih događaja u svijetu mode, a i ove godine jedna od naših najuspješnijih frizerki i kreativna direktorica salona Fabula de Forma Katica Topčić sudjelovala je u backstageu za kosu kao dio tima renomiranog brenda za njegu kose Kevin.Murphy. Pitali smo Katicu kakve se frizure nose ovoga proljeća, kako glamurozan look uklopiti u svakodnevne događaje te koja su joj najdraža mjesta u Parizu, gradu koji voli i posjećuje punih 20 godina

Katica Topčić je surađivala s poznatim sirijskim modnim dizajnerom Ramijem Al Alijem na predstavljanju haute couture kolekcije za proljeće/ljeto 2024. Svoj debi na Paris Fashion Weeku Al Ali je imao 2012. godine i već godinama kreira prepoznatljive i jedinstvene couture i ready to wear modne linije. Iako godinama ima vjerne obožavatelje među poznatim osobama i članovima kraljevskih obitelji, nedavno je odjenuo i svjetske zvijezde Beyonce, Jennifer Lopez i Naomi Campbell.

Bezbrižni duh beduinske tradicije

„Za mene je ovo bilo jedno veliko i divno iskustvo i opet sam stupila izvan svoje komfor zone što volim. Suradnja s kolegama i dizajnerom je bila jako ugodna s s obzirom na njegovu profesionalnost i organiziranost, a organizacija cijele revije bila je na svjetskoj razini i opet sam imala priliku naučiti puno novih stvari“, rekla je Katica Topčić.

Kreativni tim pronašao je inspiraciju u beduinskoj tradiciji koja Al Alija podsjeća na njegovo djetinjstvo. Elegantna i suptilna tekstura kose te klasični stilovi frizura savršeno su upotpunili jedinstvene kreacije, a da nisu odvukle svu pažnju s prekrasnih haljina.

Svaka frizura, koja je uglavnom stilizirana kao kombinacija niskog repa i opuštene, blago raščupane punđe, prilagodila se obliku haljina i omogućila besprijekorno sjedinjavanje dvaju umjetničkih svjetova. Cijeli kreativni koncept uklopio se u viziju Al Alijeve kolekcije – prikazati i slaviti organsku ljepotu i bezbrižni duh beduinske estetike.

Svaki dan može biti naša modna pista

Katici je ovo bio četvrti put da sudjeluje na Couture Fashion Weeku. Zajedno s Kevin.Murphy timom pripremala se mjesec dana te je bila uključena u svaku fazu pripreme.

„S obzirom na to da je ove godine popularna prirodna i neobrađena kosa, popularno nazvana bedroom hair, s dizajnerom smo dogovorili upravo takav izgled, dok smo pazili na detalje kako bismo mogli umetnuti u kosu nosač žice na koju se stavljala predimenzionirana naušnica koja je bila preteška za uho pa je naš zadatak bio sakriti je s kosom. Vodili smo se dizajnerovom linijom kreacija u kolekciji za proljeće/ljeto 2024. i na taj način ukombinirali stil frizure s haljinama“, otkrila je Topčić.

Počast bogatoj i ponosnoj arapskoj kulturi

Ovo je već 14. put zaredom da Kevin.Murphy i njihovi vrhunski stručnjaci surađuju s Ramijem Al Alijem na predstavljanju njegovih modnih kolekcija. Uspješno je premostio jaz kombinirajući elemente zapadnog i arapskog modnog izričaja pa je tako svaka frizura zajedno s prekrasnim modnim kombinacijama odala počast bogatoj i ponosnoj arapskoj kulturi.

Iako couture kreacije i pripadajuće frizure inače nisu nosiva moda i gotovo se ekskluzivno nose na crvenom tepihu i glamuroznim kampanjama, naša poznata frizerka smatra da se mogu uklopiti i u vlastite važne životne događaje. „Ja uvijek kažem, ulica je naša modna pista pa zašto ne nositi te frizure i svaki dan ako se želite i volite osjećati posebno“, savjetuje kreativna direktorica salona Fabula de Forma, koja je s nama podijelila i svoje pariške dojmove,

Omiljena pariška mjesta

“Za Pariz sam poslovno vezana više od 20 godina te barem jedanput godišnje, a nekada i češće, odlazim u grad koji iznimno volim! Kada sam dobila poziv biti dijelom Kevin Murphy tima na Pariz Fashion Week Haute Coutureu, dogovorila sam se s prijateljicama da ćemo posjetiti zajedničku prijateljicu koja živi u Parizu.

Nas četiri smo u pet dana uspjele obići boemsku četvrt Quartier Latin, Notre Dame; prošetale smo od Montmartrea prema Moulin Rougeu i spustile se do Louvrea. Posjetile smo i čuvenu aveniju Champ-Elysees i naravno popile kavu i pojele prefine tradicionalne makaronse u Laduréeu te doživjele glamuroznu atmosferu Eiffelovog tornja na kojem se svakih sat vremena pale svjetla.

Pariz – vječna inspiracija

Večeri smo provodile posjećujući restorane s naše wish liste te uživale u druženju u stanu koji je smješten u srcu grada i gleda na životopisne ulice Pariza. Odvojila sam vrijeme za posjet slavnog shopping centra Galeries Lafayette u blizini Haussmann Opere. Volim posjetiti takva mjesta, ne samo zbog shoppinga, već i pronalaženja inspiracije!

Jedan cijeli dan, uključujući i večer provela sam u backstageu radeći na pripremi revije za dizajnera Rami Al Alija. Uvijek me veseli i ispunjava rad s internacionalnim kolegama, budući da stvaramo nove kreacije timskim i uigranim radom, razmjenjujemo iskustva i trikove.

U backstageu je uvijek puno fotografa, make-up artista, stilista, organizatora, osiguranja, novinara, tako da razumijevanje, adrenalin i pozitiva čine timski rad koji doprinosi uspješnosti revije dizajnera. Veseli me kada završimo rad i dizajner nam priđe i zahvali na podršci, dobro odrađenom poslu i svi zajedno odemo na piće i druženje”, odala nam je Katica Topčić.

Pročitaj više

Hrvatska modna dizajnerica Martina Vrdoljak Ranilović, poznata po svom estetskom rukopisu i brendu Tina VR, donosi novu kolekciju “Barok krša” koja utjelovljuje susret snage i nježnosti, strogoće i senzualnosti, ogoljenosti i raskoši.

Nazvana SVOGA DVORCA KRALJ, nova KLISAB kolekcija istražuje prostor gdje se susreću autentičnost i povezanost.

Skandinavska jednostavnost, profinjeni mirisi i vrhunska funkcionalnost — sve ono što volimo kod švedskog dizajna sada dolazi i u svijet muške njege. Nõberu Stockholm, kultni brend koji je redefinirao pojam moderne ljepote, upravo je stigao u Hrvatsku zahvaljujući ekskluzivnom partnerstvu s Fabulom de Formom, vodećim domaćim distributerom profesionalnih beauty brendova.

Vi, samo savršeni

Kako su vitamini, minerali i dodaci prehrani postali neka vrsta statusnog simbola i još jedna stvar koju si možemo priuštiti da bismo se osjećali “na vrhu”. Ili možda kako bismo si zamazali oči da barem nešto imamo pod kontrolom?

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.