PARIŠKI DNEVNIK KATICE TOPČIĆ: Romantika u kosi i živopisne ulice kao inspiracija

Lena Ivanović
09.02.2024.

Paris Haute Couture Fashion Week jedan je od najvažnijih i najprestižnijih događaja u svijetu mode, a i ove godine jedna od naših najuspješnijih frizerki i kreativna direktorica salona Fabula de Forma Katica Topčić sudjelovala je u backstageu za kosu kao dio tima renomiranog brenda za njegu kose Kevin.Murphy. Pitali smo Katicu kakve se frizure nose ovoga proljeća, kako glamurozan look uklopiti u svakodnevne događaje te koja su joj najdraža mjesta u Parizu, gradu koji voli i posjećuje punih 20 godina

Katica Topčić je surađivala s poznatim sirijskim modnim dizajnerom Ramijem Al Alijem na predstavljanju haute couture kolekcije za proljeće/ljeto 2024. Svoj debi na Paris Fashion Weeku Al Ali je imao 2012. godine i već godinama kreira prepoznatljive i jedinstvene couture i ready to wear modne linije. Iako godinama ima vjerne obožavatelje među poznatim osobama i članovima kraljevskih obitelji, nedavno je odjenuo i svjetske zvijezde Beyonce, Jennifer Lopez i Naomi Campbell.

Bezbrižni duh beduinske tradicije

„Za mene je ovo bilo jedno veliko i divno iskustvo i opet sam stupila izvan svoje komfor zone što volim. Suradnja s kolegama i dizajnerom je bila jako ugodna s s obzirom na njegovu profesionalnost i organiziranost, a organizacija cijele revije bila je na svjetskoj razini i opet sam imala priliku naučiti puno novih stvari“, rekla je Katica Topčić.

Kreativni tim pronašao je inspiraciju u beduinskoj tradiciji koja Al Alija podsjeća na njegovo djetinjstvo. Elegantna i suptilna tekstura kose te klasični stilovi frizura savršeno su upotpunili jedinstvene kreacije, a da nisu odvukle svu pažnju s prekrasnih haljina.

Svaka frizura, koja je uglavnom stilizirana kao kombinacija niskog repa i opuštene, blago raščupane punđe, prilagodila se obliku haljina i omogućila besprijekorno sjedinjavanje dvaju umjetničkih svjetova. Cijeli kreativni koncept uklopio se u viziju Al Alijeve kolekcije – prikazati i slaviti organsku ljepotu i bezbrižni duh beduinske estetike.

Svaki dan može biti naša modna pista

Katici je ovo bio četvrti put da sudjeluje na Couture Fashion Weeku. Zajedno s Kevin.Murphy timom pripremala se mjesec dana te je bila uključena u svaku fazu pripreme.

„S obzirom na to da je ove godine popularna prirodna i neobrađena kosa, popularno nazvana bedroom hair, s dizajnerom smo dogovorili upravo takav izgled, dok smo pazili na detalje kako bismo mogli umetnuti u kosu nosač žice na koju se stavljala predimenzionirana naušnica koja je bila preteška za uho pa je naš zadatak bio sakriti je s kosom. Vodili smo se dizajnerovom linijom kreacija u kolekciji za proljeće/ljeto 2024. i na taj način ukombinirali stil frizure s haljinama“, otkrila je Topčić.

Počast bogatoj i ponosnoj arapskoj kulturi

Ovo je već 14. put zaredom da Kevin.Murphy i njihovi vrhunski stručnjaci surađuju s Ramijem Al Alijem na predstavljanju njegovih modnih kolekcija. Uspješno je premostio jaz kombinirajući elemente zapadnog i arapskog modnog izričaja pa je tako svaka frizura zajedno s prekrasnim modnim kombinacijama odala počast bogatoj i ponosnoj arapskoj kulturi.

Iako couture kreacije i pripadajuće frizure inače nisu nosiva moda i gotovo se ekskluzivno nose na crvenom tepihu i glamuroznim kampanjama, naša poznata frizerka smatra da se mogu uklopiti i u vlastite važne životne događaje. „Ja uvijek kažem, ulica je naša modna pista pa zašto ne nositi te frizure i svaki dan ako se želite i volite osjećati posebno“, savjetuje kreativna direktorica salona Fabula de Forma, koja je s nama podijelila i svoje pariške dojmove,

Omiljena pariška mjesta

“Za Pariz sam poslovno vezana više od 20 godina te barem jedanput godišnje, a nekada i češće, odlazim u grad koji iznimno volim! Kada sam dobila poziv biti dijelom Kevin Murphy tima na Pariz Fashion Week Haute Coutureu, dogovorila sam se s prijateljicama da ćemo posjetiti zajedničku prijateljicu koja živi u Parizu.

Nas četiri smo u pet dana uspjele obići boemsku četvrt Quartier Latin, Notre Dame; prošetale smo od Montmartrea prema Moulin Rougeu i spustile se do Louvrea. Posjetile smo i čuvenu aveniju Champ-Elysees i naravno popile kavu i pojele prefine tradicionalne makaronse u Laduréeu te doživjele glamuroznu atmosferu Eiffelovog tornja na kojem se svakih sat vremena pale svjetla.

Pariz – vječna inspiracija

Večeri smo provodile posjećujući restorane s naše wish liste te uživale u druženju u stanu koji je smješten u srcu grada i gleda na životopisne ulice Pariza. Odvojila sam vrijeme za posjet slavnog shopping centra Galeries Lafayette u blizini Haussmann Opere. Volim posjetiti takva mjesta, ne samo zbog shoppinga, već i pronalaženja inspiracije!

Jedan cijeli dan, uključujući i večer provela sam u backstageu radeći na pripremi revije za dizajnera Rami Al Alija. Uvijek me veseli i ispunjava rad s internacionalnim kolegama, budući da stvaramo nove kreacije timskim i uigranim radom, razmjenjujemo iskustva i trikove.

U backstageu je uvijek puno fotografa, make-up artista, stilista, organizatora, osiguranja, novinara, tako da razumijevanje, adrenalin i pozitiva čine timski rad koji doprinosi uspješnosti revije dizajnera. Veseli me kada završimo rad i dizajner nam priđe i zahvali na podršci, dobro odrađenom poslu i svi zajedno odemo na piće i druženje”, odala nam je Katica Topčić.

Pročitaj više

DRUGA KOŽA

I ne manje bitno – trebamo li se možda zabrinuti ako odjednom shvatimo da imamo više različitih identiteta: u stvarnosti jedan, a na netu… pa koliko god treba

moda i tehnologija

Hoće li umjetno kreirani modeli zamijeniti stvarne žene i ideale ljepote s kojima se već teško nosimo?

Zaštita od hejtera

Od egipatskog Horusovog oka preko Kim Kardashian, Gigi Hadid i Meghan Markle pa sve do ulaska na emoji listu. Zašto već tisućljećima mislimo da će nam tuđi pogled pun zavisti i otrova ukrasti ono malo sreće?

fejk ili "inspirirano"?

Kako su neoriginalni modni proizvodi odjednom postali prihvatljivi, pa i popularni, posebice na društvenim mrežama?

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.