“Ne zanimaju me prêt-à-porter kolekcije niti se stvarajući opterećujem pitanjem je li ono što radim dovoljno komercijalno. Kreirajući kolekciju, kojom sam odlučio zaokružiti uspješne godine nakon moje posljednje revije, fokusirao sam se na ono što je meni estetski lijepo i što mi pričinjava zadovoljstvo, a kreacije koje su proizašle iz tog procesa stvorene su za svjetske pozornice i najveće dodjele nagrada poput primjerice Oscara”, objasnio je Zigman povodom najave nadolazećeg modnog showa u Rijeci iz svog studija u Kostreni gdje su u tijeku posljednje pripreme za veliku reviju.
Dizajner, čije su kreacije zabljesnule na eminentnim dodjelama nagrada kao što su Grammy, MTV i Brit Awards, a ekstravagantne kostime na svojim su turnejama nosile najveće glazbene dive poput Beyoncé, Nicki Minaj, Mary J. Blige, Christine Aguilere i Nelly Furtado, u Rijeci će predstaviti svoju najveću kolekciju dosad, a pratit će ju i impresivna scenografija.
Slijedeći svoju vječitu mantru “dress to impress”, kojom od svojih početaka 2008. godine prošiva sve što radi, Zigman će na pisti predstaviti modnu priču sačinjenu od zadivljujućeg broja modela među kojima će glavnu riječ voditi haljine u pregršt različitih dužina, boja i silueta, s precizno razrađenim detaljima u koje su utkane stotine sati ručnog rada. U “zigmanovskom” stilu, bit će to još jedan spektakularna modna predstava koja će se publici urezati duboko u sjećanje, dajući joj osvrt na protekle godine ispunjene brojnim sjajnim trenucima, ali i najavljujući neke nove maestralne uspjehe.
Zigman fashion show ostvaren je u suradnji s partnerima: Blanc 1664, Xiaomi, Schweppes, Philips, Prahir, Badel 1862, Coca Cola, Keune, Catrice cosmetics, Plodine, ZTC Rijeka, Vectrino, Jgl, Dr. Vivian Estetics, Hawe musthawe, Wizi, Aura, Jana Nails, Ismile, Contessa villas, Story, Extravagant, Grad Rijeka.
Fotografije: Mladen Šarić