LA WATCH PARTY: Kada moda prestane biti ekskluzivna i postane kolektivno slavlje

Nika Kovačić
12.10.2025.

Elias Medini, poznatiji kao Lyas, francuski je modni komentator i influencer koji je preoblikovao način na koji publika doživljava modne revije. Njegov projekt La WATCHPARTY, koji je započeo kao spontana ideja, prerastao je u globalni pokret koji spaja digitalnu kulturu s fizičkim okupljanjima ljubitelja mode. Za ulaz nije potrebno pozivno pismo; jedini uvjet je nošenje crvenog ruža, Lyasovog zaštitnog znaka. A kad se revija pretvori u cool javni party, onda vjerojatno i ekipa iz filma ‘Vrag nosi Pradu’ koja ponosno sa sunčanim cvikama sjedi u prvom redu vjerojatno misli da je na krivom mjestu

U La Caserne u Parizu, pod svježim noćnim zrakom, tisuće su se okupile kako bi pratile debitantsku reviju Matthieu Blazy za Chanel. Ne iz prvog reda, ne na ekskluzivnom mjestu koje skriva paparazze, već pred ogromnim ekranom u obliku laptopa – u pravom duhu La Watch Partyja, projekta koji je osmislio francuski modni komentator Elias Medini, poznatiji kao Lyas.

Ono što je započelo kao eksperiment ubrzo je preraslo u novi oblik modnog iskustva. Ljudi su shvatili da ne žele samo gledati modu – žele je doživjeti, osjetiti kako pulsira oko sebe, u kolektivu. „Moda ne bi trebala biti rezervirana za odabrane. Ako je volite, dođite i osjetite je“, kaže Lyas, dok veselo dijeli crvene ruže svim sudionicima – njegov prepoznatljivi znak. Uostalom, i mnogi streetstyle fotografi već odavno znaju da se najbolji stylinzi mogu naći na ulicama gdje se vrzma cool ekipa iz cijelog svijeta.

Prva La Watch Party održana je u lipnju 2025. u pariškom baru Le Saint Denis, prateći Diorovu reviju, i privukla je više od 300 zaljubljenika u modu. Od tada je projekt prerastao u globalni fenomen – londonski, milanski i pariški modni tjedan više nisu samo za odabrane, već i za one koji žele kolektivno iskustvo, igre, instalacije, besplatno piće i osjećaj da su dio nečeg većeg.

Događaj je uključivao besplatan ulaz, besplatan alkohol, igre, instalacije i poklone od sponzora poput British Fashion Councila, MAC Cosmetics, Meta, Whoopsee i Vestiaire Collective.

La WATCHPARTY odlikuje se prepoznatljivim vizualnim identitetom: ogromnim ekranima u obliku laptopa, crvenim ružem kao obveznim modnim dodatkom i energičnom atmosferom koja podsjeća na sportske događaje. Ovi elementi stvaraju jedinstvenu i inkluzivnu modnu kulturu koja spaja digitalno i fizičko iskustvo – i to bez gubitka glamura i sofisticiranosti koje mnogi brendovi simboliziraju. Lyas planira nastaviti širiti ovaj koncept, ali uvijek zadržavajući autentičnost. Njegova misija je jasna: moda nije privilegija, moda je iskustvo koje se dijeli.

Pročitaj više

Ako je netko stvarno razumio što je Coco Chanel mislila kad je govorila o oblačenju žena zvijezdama svih veličina – koje svjetlucaju u kosi i podsjećaju na slobodu i snagu – onda je to Matthieu Blazy, novi kreativni direktor modne kuće koja ove godine slavi 115 godina postojanja.

Plus - potražite stare fotke s ljetovanja

Zašto je pametno frizeru donijeti fotografiju s ljetovanja kada ste bili mali, što je to ‘money peace’ i koje šifre boja trebate naučiti napamet ako želite postići look vječnog ljeta u kosi?

SAMO 5 KOMADA GODIŠNJE

Jeste li se i vi često našle u situaciji da stojite pred prepunim ormarom, a nemate ništa za obući? Suosjećam. Stoga me nemalo iznenadio broj odjevnih komada koje prema Hot or Cool Institute uopće trebamo posjedovati i koliko novih odjevnih komada godišnje „smijemo“ kupiti ako se želimo smatrati ekološki osviještenim fashionisticama

Opsesija selfiejima, uljepšavanje stvarnosti uz pomoć filtera, fiks ideja da je sve što poželimo moguće – i ona nova dijagnoza da smo na vlastiti život počeli gledati tuđim očima. Nema što, lista Instagramovih grijeha je poduža. Ali je li nam u ovih 15 godina možda i nešto dao?

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.