Kada mi je u ruke prvi put došla izvrsna knjiga iz 1998. godine – “Intima” britanskog pisca Hanifa Kureishija u kojoj autor opisuje noć kada je odlučio napustiti svoju obitelj jer se zaljubio u drugu, sjećam se da se nije dugo zadržala kod mene nego je doslovce išla iz ruke u ruku. Bila je to tako iskrena, intimna i otvorena knjiga o preljubu i svim unutarnjim previranjima koja idu u paketu, a o kojoj je svatko imao mišljenje. A ponekad i marketinške ideje pa se tako i danas sjećam rasprave u kojoj je dobar dio naše ekipe tvrdio da bi autor trebao napisati i nastavak ove priče te koliko je dugo izdržao s ljubavnicom, no samo je jedna kolegica odrješito rekla “Ne zanimaju me nikakvi nastavci ove priče iz muškog kuta. Dajte vi meni tu istu knjigu napisanu iz ženske perspektive!”
Zašto je Baz toliko ignorirao Priscillu?
Izgleda da je isti problem s filmom “Elvis” Baza Luhrmanna imala i Sofia Coppola, tim više što je ispalo da je supruga Priscilla u Bazovoj interpretaciji imala tako sporednu ulogu u Elvisovom životu. “Duboko me zanimala Priscillina priča i njezina perspektiva te kako je bilo odrastati u Gracelandu kao tinejdžerica”, izjavila je Sofia Coppola za Vogue. “Uostalom, prošla je kroz sve faze mlade žene u tako neobičnom svijetu, baš kao i Marija Antoaneta.”
Istina, ideja o različitim perspektivama na isti događaj i nije tako nova. Ta sjećate se knjiga “Ti kažeš”, “Dora i Minotaur”, “Alabama song” koje su ispričane iz vizure Teda Hughesa, Dore Maar, Zelde Fitzgerald te brojnih filmova i serija ispričanih iz perspektive Jackie Kennedy i svih Hemingwayevih žena te konačno serije “Preljub koja je ispričana iz čak četiri rakursa. No zanimljivost ovog projekta je u tome da će film, koji bi se trebao pojaviti u kinima u listopadu ove godine, ujediniti dvije perspektive – onu glavne junakinje Priscille koja je 1985. godine napisala knjigu “Elvis i ja”, na kojoj se i temelji ovaj film, a koja je ujedno i producentica filma te onu redateljice i scenaristice Sofije Coppole.
Od prvog susreta do razvoda šest godina kasnije
Sudeći prema traileru koji je upravo izašao naglasak će biti na formativnim godinama i transformaciji glavne junakinje koju glumi Cailee Spaeny. Uostalom, ako smo iz Luhrmanovog filma saznali sve o Elvisovim nesigurnostima – kako je od silne treme počeo mrdati kukovima, kako se nosio s tugom nakon mamine smrti, kako je izdržao vojni rok, a kako okrutne menadžere i mašinerije koje su mu na kraju i pogoršale mentalno zdravlje, red je da saznamo kako se osjećala Priscilla kada je s četrnaest godina upoznala deset godina starijeg Kralja rock’n’rolla, što je odgovorila mami na ono klasično pitanje – ima li u njenoj školi uopće netko zgodan, te što se krilo iza zbunjenog pogleda kada je u vjenčanici prvi put stala ispred Graceland kapije te zašto je poput Kureishijevog junaka nakon šest godina braka u kojem su dobili i kćer Lisu Marie Presley odlučila napustiti Kralja.