zbogom, sivilo!

5 „ZAČINA“ OSOBNOG STILA: Proljeće je, a u nama nemir…

Kristina Stakor
29.03.2024.

Sve oko vas je u cvatu, a i vama je već dojadilo zimsko sivilo u ormaru? Poznat nam je taj feeling, pa imamo pet savjeta kako ga osvježiti novim sjajem

Sve raste: temperature, cvijeće kao i naša želja da se izvučemo iz zimske čahure i zablistamo u novom ruhu. Ono je doba godine kad radimo red u ormaru, prisjećamo se svih prošlogodišnjih kombinacija koje nam možda danas ne djeluju sasvim inspirativno.

S polica garderobe promatraju nas nizovi bijelih majica, sivih hlača i oversized jakni, a mi smo na rubu da se okrenemo za 180 stupnjeva i „poludimo“ s printevima. Da, to je jedan način da se osjećamo skroz novo i svježe, no nije jedini, a svakako nije ni najodrživiji.

Briga za okoliš, inflacija, ograničenost prostora i budžeta snažni su i opravdani razlozi da budemo racionalni kod osmišljavanja lookova za novu sezonu. Pa ipak, proljeće poziva na nešto drugačije, nešto što odražava naš mindset novih mogućnosti kroz odjevne kombinacije, osjećaj bujanja kreativne energije, želju za druženjima…

I kako ne bismo zaradili jedno kolutanje očima Mirande Priestley u „Vrag nosi Pradu“ i kultnu sarkastičnu rečenicu „Flowers for spring? Groundbreaking“ imamo 5 prijedloga kako kroz detalje unijeti svježinu u već viđene stylinge koji se mogu pronaći u novim kolekcijama, ali i u vintage trgovinama.

Metali

Beyonce je unijela pravu srebrnu revoluciju svojim „Renaissance“ lookovima, no to nije umanjilo sjaj zlatne koja ima trajno mjesto u našim srcima i ormarima. A neodoljive metale mogli smo vidjeti i u kolekcijama Rabanne, Schiaparelli, Courreges, Miu Miu za sezone pred nama. Metalik odjevni komadi unose dašak futurizma u svakodnevne kombinacije – od nakita i modnih dodataka kao što su torbe i cipele, no mogu biti i pravi statement koji je relativno lako stilizirati: umjesto bež balonera zlatni, umjesto sivih hlača, srebrne…

Mango

Resice

S povratkom boho chica i western estetike nismo mogli zaobići rese i resice, a uostalom, zašto bismo i htjeli? Ove trakice unose dodatnu dinamiku u svaki pokret, kao što smo mogli vidjeti na revijama brendova Armani, Ann Demeulemeester, Bottega Veneta, Dior, Givenchy, Jil Sander, Mugler, Prada, Rabanne, Ralph Lauren, The Attico, Yamamoto koje su dokazale da rese imaju mnoga lica i uklapaju se u svaki stil.

Zara

Prozirno

Igra sad-me-vidiš-sada-me-ne-vidiš posebno je atraktivna kad je moda u pitanju, jer klasičnu bluzu pretvara u senzualnu, a jednostavnu midi suknju u bazu zanimljivog stylinga. Saint Laurent obično je „prvak“ ovog trenda, no svoje „konje za trku“ imaju i Prada, Louis Vuitton, Erdem, Chanel, Coperni, Missoni i praktički im je nemoguće odoljeti.

Zara

Šešir

Možda najupečatljiviji modni dodatak koji moćno mijenja svaki styling i podiže ga na novu razinu, čak i kad se radi o običnim trapericama i košulji ili o haljini. Za jesensku sezonu Prada, Loro Piana, Altuzzara, The Row i Alaia najavili su da stižu mali neobični šeširi s karakterom ili tokice, no pitamo se – zašto čekati do jeseni?

Ruslan baginsky, Mytheresa

Perje

Ovaj detalj svakom odjevnom komadu podaruje instant mekoću i teksturu i malo glamura starog Hollywooda, kao što smo imali prilike vidjeti na revijama 16Arlington, Erdem, David Koma, Richard Quinn. No tko kaže da s malo takvog luksuza ne bismo mogli oplemeniti svaki dan?

Naslovni vizual: Pexels / Alyssa Rose

Pročitaj više

DRUGA KOŽA

I ne manje bitno – trebamo li se možda zabrinuti ako odjednom shvatimo da imamo više različitih identiteta: u stvarnosti jedan, a na netu… pa koliko god treba

moda i tehnologija

Hoće li umjetno kreirani modeli zamijeniti stvarne žene i ideale ljepote s kojima se već teško nosimo?

Zaštita od hejtera

Od egipatskog Horusovog oka preko Kim Kardashian, Gigi Hadid i Meghan Markle pa sve do ulaska na emoji listu. Zašto već tisućljećima mislimo da će nam tuđi pogled pun zavisti i otrova ukrasti ono malo sreće?

fejk ili "inspirirano"?

Kako su neoriginalni modni proizvodi odjednom postali prihvatljivi, pa i popularni, posebice na društvenim mrežama?

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.