Jednom davno njega kože pripadala je muškarcima jednako koliko i ženama. Egipćani, Grci, Rimljani… svi redom uživali su u blagodatima koje su im aromatične kupke, ulja i raznovrsne kreme donosile, i ne, to ih nije činilo ništa manje muževnima. Samo mirisnijima s blistavijim tenom. No s vremenom su skincare rituali gotovo u potpunosti stavljeni u žensku domenu, a šačica muškaraca koja je nastavila pomno brinuti o vlastitom izgledu prozvana je metroseksualcima. Termin nije imao odviše pozitivnu konotaciju te se nerijetko koristio u podrugljivom smislu kako bi se ismijali svi oni koji ulažu trud, vrijeme i novac u njegu lica i tijela.
Za metroseksualce se govorilo kako su „just gay enough“ kako bi se dodatno istaknulo njihovo naginjanje ka onome što je smatrano tradicionalno ženskim navikama. Dio muške populacije osjećao je toliku odbojnost prema tome da ih se proglasi metroseksualcima da je zaživio čak i anti-metro pokret poznat pod nazivom „lumbersexual“ koji je slavio tradicionalno muževan izgled – neodržavane brade, flanelske košulje i korištenje jedino paste za zube pri održavanju higijene.
Metroseksualni pokret i oslobađanje od predrasuda
A onda je na scenu stupio David „The Metrosexual“ Beckham i pokazao svijetu da jedno ne isključuje drugo – moguće je zadržati dojam „macho“ muškarca te istovremeno iskazivati interes za stil, njegu i modu. S godinama je sve više muškaraca slijedilo njegov primjer, a kako je naše razumijevanje rodnih uloga postajalo sve fleksibilnije, mnoga ponašanja koja su tradicionalno bila percipirana kao “ženstvena” prihvatili su i muškarci. U konačnici, metroseksualni pokret omogućio je straight cis muškarcima da ponosno brinu o svom izgledu, uključujući i kožu. Njihovi skincare proizvodi i dalje su smatrani potpuno drugačijima od onih namijenjenih ženama, no muški dio populacije barem je dobio priliku započeti ulaganje u njegu svoje kože bez straha od društvene osude.
Ipak, još uvijek o tome govore prilično sramežljivo. Ili uopće ne govore, jer ako je suditi prema istraživanju koje je provela Angela Byrne, skincare rutinu muškarci odabiru zadržati unutar vlastita četiri zida. Bez obzira na činjenicu što je nedvojbeno utvrđen trend rasta kupovine muških proizvoda za njegu lica i tijela te porast internetskog pretraživanja savjeta o najboljim načinima za njihovo korištenje, muškarce i dalje nećete tako lako uhvatiti kako na kavi jedan drugome odaju trikove za besprijekoran ten.
Strah od muških komplimenata
Čini se da je njihov način funkcioniranja zaista bitno drugačiji od ženskog kada je u pitanju diskusija o izgledu, a pogotovo komplimentiranje istog. Naime, čak 87 % muškaraca tvrdi da nikada ne pohvaljuju jedan drugoga po pitanju fizičkog izgleda, a tek trećina ispitanika javno priznaje korištenje ikakvih proizvoda za njegu kože. Možda smo upravo zbog toga s oduševljenjem pozdravili trenutak u kojem Robert Downey Jr. na dodijeli Oscara odaje priznanje stilistima na fantastično osmišljenom outfitu koji je bio upotpunjen tradicionalno ženskim modnim dodatkom – Tiffany & Co. brošem.
Downey nije jedini koji pridaje pažnju svome izgledu te se već neko vrijeme šuška o mogućim tretmanima i estetskim korekcijama kojima su se neki od njegovih kolega podvrgli kako bi zadržali njegovan, mladenački dojam. Bradley Cooper nedavno je izazvao znatiželju zbog svog vidno drugačijeg tena. Na dodjeli nagrada SAG pojavio se s nečim što je djelovalo kao potpuno novo lice – gotovo bez bora te nevjerojatno glatkog izgleda. Tu je i Brad Pitt za kojeg su stručne analize utvrdile kako se gotovo sigurno podvrgao faceliftingu, na što ukazuju i sitni, jedva primjetni ožiljci skriveni uz sam rub kose.
NIVEA Men Anti-Age 2u1 Power serum i moisturizer
No kako biste izgledali mladoliko i u zrelijoj životnoj dobi, nije nužno otići pod nož. Dovoljno je u jutarnju rutinu uvrstiti nekoliko djelotvornih proizvoda, a NIVEA vam nudi upravo to. Nakon 10 godina istraživanja i testiranja više od 50 000 aktivnih sastojaka, NIVEA znanstvenici došli su do revolucionarnog otkrića u njezi kože. Otkrili su LUMINOUS630, aktivnu molekulu pod brojem 630 koja djeluje tako da blokira enzim koji umanjuje proizvodnju melanina. Tako je nastala LUMINOUS630 linija proizvoda koji učinkovito smanjuju vidljivu pojavu pigmentacijskih mrlja i bora te osiguravaju mladenački izgled kože.
NIVEA MEN ANTI-AGE 2u1 POWER SERUM za lice kombinira hijaluronsku kiselinu za učinak protiv znakova starenja s patentiranim sastojkom LUMINOUS630 protiv pigmentacijskih mrlja kako bi smanjio njihov intenzitet. Pogodan je za sve tipove kože, uključujući i onu osjetljivu sklonu iritacijama s obzirom na to da osigurava cjelodnevnu hidrataciju. Lagane je i nemasne teksture, a najbolje djeluje u kombinaciji s NIVEA MEN ANTI-AGE 2u1 POWER SERUM kremom za lice.
S obzirom na to da na izgled svih nas osim prirodnog procesa starenje djeluju i vanjski čimbenici, dermatolozi preporučuju svakodnevno korištenje krema sa zaštitnim faktorom. Upravo zbog toga ova krema dolazi uz SPF 30 kako bi zaštitila kožu od UV zračenja.
Ime kao šifra za cool gadget
Uporaba oba navedena proizvoda posve je jednostavna i ne iziskuje puno vremena – nakon umivanja u tankom sloju nanesite serum, a zatim kremu za lice. Ukoliko vas zanima njihova učinkovitost, bit će vam drago čuti kako je 9 od 10 potrošača potvrdilo smanjenje vidljivih mrlja i bora, a prve znakove promjene zamijetili su nakon 2 do 4 tjedna redovitog korištenja. Ne čini se loše uložiti u nešto što vam osigurava njegovan izgled i omogućava da neometano nastavite uživati u svim svojim aktivnostima (i obvezama) bez obzira na godine. Neovisno o tome jeste li noć proveli radeći ili partijajući, NIVEA LUMINOUS630 briše znakove iscrpljenosti s vašeg lica.
Ovoga puta NIVEA je zaista mislila na sve pa su, osim inovativne formule, osmislili i naziv koji nemjerljivo više podsjeća na kakav gadget, a ne skincare proizvode. Započnete li na spomenute proizvode gledati kao na nešto što radi za vas – baš poput gadgeta, a ne kao na nešto „žensko“ i dekorativno, možda ubrzo dočekamo otvoreni muški razgovor o njezi kože. Uostalom, znamo da ni vi niste imuni na komplimente, a uz NIVEA LUMINOUS630 ćete ih zasigurno dobivati na svakom koraku!
Animacija: Canva
Sadržaj nastao u suradnji s NIVEA Hrvatska.