START WHERE YOUR HEART IS: Nova kampanja namijenjena ženama oboljelima od raka dojke

Lena Ivanović
17.12.2023.

#Start where your heart is naziv je kampanje namijenjene za pomoć svim ženama oboljelim od raka dojke koja počinje u ponedjeljak 18.12. 2023. i nastavlja se u tijeku 2024. godine.

Kampanju je pokrenula udruga Marra Altrui sa osnivačicom Marijom Butković, profesionalnom vizažisticom iz Zagreba i jedina je udruga u Hrvatskoj koja se aktivno bavi 3D repigmentacijom areola. Naziv kampanje ujedno označuje i temeljnu ideju ovog vrijednog projekta, upućuje žene na samopregled dojke, odnosno ističe da treba ”početi tamo gdje je srce”.

Besplatna radionica šminkanja za žene oboljele od karcinoma dojke

Pozivamo medije i žene oboljele od raka dojke da se priključe kampanji na Instagramu @marraaltrui i na internetskim stranicama www.marraa-altrui.org. Udruga Marra Altrui u sklopu kampanje organizira besplatnu radionicu šminkanja za žene oboljele od karcinoma dojke. Radionica se održava 18. prosinca od 17 do 20 sati u prostoru salona Marra Studio u zagrebačkom kompleksu Park kneževa, Branimirova 41. Radionica se održava pod sponzorskim okriljem brendova Orbico beauty, Matinata i Kevin Murphy a polaznice se mogu prijaviti na Instagramu @marraaltrui i putem email-a ured@marraaltrui.org.

Donatorska mjesta

Kampanja počinje otvaranjem donatorskog mjesta u Zračnoj luci ”Franjo Tuđman” u Zagrebu gdje će uz ulaz do 22. prosinca biti izložene majice na kapuljaču sa logotipom kampanje, malim nacrtanim srcem. Lajtmotiv srca provlači se i kroz sliku koju je darovala mlada umjetnica Alba Miočev, a umjetnina će biti izložena na donatorskom mjestu. Prihod od prodaje majica namijenjen je radu udruge kako bi se omogućilo osnovno djelovanje pomoći ženama oboljelim od raka dojke kroz radionice ljepote, mikropigmentacije areola i bradavica. Nakon Zračne luke Zagreb, donatorski se prostor seli u caffe ”Cvjetni” na zagrebačkom Cvjetnom trgu, gdje će biti otvoren 23. i 24. prosinca.

Repigmentacije areola i tretmani rekonstrukcije obrva

”Mnoge žene, na žalost, još uvijek ne znaju za mogućnost repigmentacije areola i naša je misija educirati ih o svim mogućnostima koje su im na raspolaganju i biti im emotivna i estetska podrška u tijeku svih faza liječenja. Rekonstrukcije dojki u Hrvatskoj sve su češće, a novooboljeli pripadaju sve nižim dobnim skupinama. Upravo zato ističemo i važnost samopregleda, važnost ranog pregleda, važnost odgovornosti prema vlastitom zdravlju”, izjavila je Marija Butković, osnivačica udruge Marra Altrui.

Marija Butković

Vizažistica Butković već se godinama bavi pomoći ženama koje prolaze kroz liječenje od raka dojke, a njezin je fokus na vezi estetike i medicine. Marija, naime, ističe kako karcinom uz traumatični fizički dio donosi i podjednako bolan emotivni dio koji je povezan s tjelesnim promjenama. Marija Butković nastoji biti podrška ženama koje prolaz liječenje, kroz organizirane radionice šminkanja i ljepote te tretmane rekonstrukcije obrva i areola. Svi detalji kampanje mogu se pronaći na www.marra-altrui.org i @marraltrui.

Animacija: Canva

Pročitaj više

Od Miley Cyrus koja pjeva himnu našeg doba da je nitko ne može bolje voljeti od same sebe do afirmativnih citata na društvenim mrežama i majicama. Self-love je pojam koji doslovce trči za nama. No, koristimo li pojam self-love da bismo skupljali lajkove, prodavali proizvode, spike, sami sebe tješili ili ga doista i živimo?

Template isprike

Kada su u igri prljave manipulacije, lažne optužbe i izvrtanja istine – nema do narcisa. Srećom, psiholozi su popisali najučestalije reakcije i rečenice koje će vam mrtav-hladan sasuti u lice narcisoidni partner ako ga uhvatite u prevari

ŠKOLA GLUME

Ako najpoznatiji posrednik za ljubav i seks naših dana koristi neke tajne algoritme da bi pročitao naše skrivene želje i erotske snove, onda i mi možemo malo analizirati Tinder. Brojke na sunce! I kako to da je baš vrijeme između 17. i 23. dana idealno za prvi dejt?

kakvi ste u vezama?

Priželjkujete li duge razgovore do kasno u noć ili ste sasvim zadovoljni s vezom u kojoj poruka stigne svaki drugi dan?

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.