Razrežite težak zadatak na kriške

POMODORO METODA: Nakon modnog trena Tomato Girl red je i da u posao uvedemo Pomodoro metodu

Nika Kovačić
02.02.2024.

Tehnika Pomodoro je popularan metodološki pristup upravljanju vremenom koji je osmišljen kako bi povećao produktivnost, olakšao koncentraciju i smanjio osjećaj preopterećenosti. Ova tehnika temelji se na ciklusima fokusiranog rada i kratkih pauza te je postala omiljena među mnogim profesionalcima i studentima diljem svijeta

Teče li u Italiji možda vrijeme na neki usporen način, ne znamo, ali činjenica je da je Francesco Cirillo osamdesetih godina prošlog stoljeća smislio super način kako malo bolje kontrolirati vrijeme. Naravno, uz pomoć tajmera za kuhinju u obliku rajčice. Ideja je bila jednostavna: koristiti tajmer kako bi se radilo u intenzivnim intervalima, obično 25 minuta, nakon čega slijedi kratka pauza od 5 minuta. Nakon četiri ciklusa, slijedi duža pauza od 15 do 30 minuta. Što reći, nego – nakon povratka s godišnjeg ovaj recept će nam biti i više nego potreban.

Postavite cilj: Odredite što želite postići tijekom Pomodoro ciklusa. Naravno, cilj može biti i fokusirano čitati stare članke na MOOD portalu.

Postavite tajmer: Postavite tajmer na 25 minuta, jer slijedi Pomodoro ciklus intenzivne koncentracije.

Fokus, fokus, fokus: Tijekom 25-minutnog ciklusa posvetite se samo jednom zadatku. Isključite ometajuće faktore poput mobilnih uređaja ili društvenih mreža.

Foto: Unsplash

Pauza: Nakon završetka Pomodoro ciklusa, uzmite kratku pauzu od 5 minuta. Prošetajte, protegnite se ili se jednostavno opustite.

Svaka 4 Pomodora, jedna duga pauza: Nakon četiri završena Pomodoro ciklusa, uzmite dužu pauzu od 15 do 30 minuta. To je vrijeme za opuštanje i regeneraciju.

Rezultat: Svaki put kad završite Pomodoro, označite ga na papiru ili aplikaciji. Ili zašto ne, nagradite se rajčicom. To će vam pomoći da pratite svoj napredak i ne poludite od spoznaje da je vrijeme počelo tako ubrzano teći.

Naslovna fotografija: Unsplash+

Pročitaj više

Izgubljeni u šopingu

Znamo, zvuči nategnuto, ali kažu da nema brendova mi čak ne bismo znali ni tko smo, a ni što smo. Na primjer, odgovara li recimo našem karakteru i stanju duha više BMW zato jer smo proaktivni ili Mercedes jer više cijenimo stabilnost, jesmo li, primjerice, više desno (PC) ili lijevo (Mac)… Iako ova teorija zvuči uvrnuto, psiholozi šopinga (bihevioralni ekonomisti) mogu nam za nju ispostaviti i ‘račun’

Dubravki Vrgoč sinoć je u Esplanadi dodijeljena nagrada “Menadžerica godine u kategoriji najbolje vođenog inovativnog projekta” Hrvatskog udruženja menadžera i poduzetnika CROMA

Nekoć je sve bilo lako. Postojali su mladi, situirani i seniori, a onda se sve zakompliciralo…

priroda i društvo

Što je biološki sat i zašto su žene te koje uvijek osjećaju taj pritisak

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.