looking like a snack

PUMPKIN SPICE, LATTE, ESPRESSO, KRAFNICA…: Ogladnjeli smo i ožednjeli od ovih trendova

Lena Ivanović
24.09.2023.

Što stoji iza beauty i modnih trendova koji zvuče kao najfiniji (premda ne nužno i najzdraviji) doručak?

U posljednjih nekoliko godina ljubiteljice beauty noviteta odbacile su matirajuće teksture i prigrlile trend koji je Hailey Bieber prozvala „glaziranom krafnom“: naizgled nenašminkana koža obilno nahranjena serumima i hidratantnim kremama, koja ostavlja dojam mladosti, sjaja i čvrstoće.

Kofeinski chic

Ovog ljeta Hailey je ponovno bila predvodnica još jednog beauty trenda koji tako ide uz krafne: latte makeup-a. Nenametljiva šminka u zemljanim tonovima koji asociraju na boje bijele kave isticala je preplanuli ten: bronzeri u notama karamele, sjajna put i nježna smeđa sjenila te sjajila osvojili su ljubiteljice šminke na društvenim mrežama, pa na TikToku ovaj hashtag ima preko 200 milijuna pregleda.

Za razliku od „heroin chica“ devedesetih, inspiracija za „smokey“ look ove godine je kofein, pa je večernja varijanta latte makeup-a – espresso. Suprotno kofeinskim navikama i savjetima koji ne preporučuju ispijanje jake kave u kasnijim satima, beauty trendovi nalažu nešto snažnije smeđe nijanse za noćne izlaske. Smokey eye dodaje dubinu i dramu trendu šminkanja koji nadahnjuje omiljeni topli napitak.

Look za pojesti

Nakon krafni, kave i tomato girl, koji se više odnosi na modu i stil života, ove jeseni nastavljamo u revijalnom tonu jestivih trendova, pa i u makeupu, ali i odijevanju možemo očekivati još lookova koji svoju inspiraciju pronalaze u kuhinji.

Pumpkin spice, cimet, karamela, čokolada definitivni su favoriti ako se osvrnemo na viđeno na modnim pistama. Ali tu su i cherry cola, kao i crvena u nijansama bobičastog voća. Stručnjaci za ljepotu najavljuju da se nakon vladavine nude tonova kao favoriti vraćaju crveni ruževi i to nonšalantno naneseni. Jagoda, brusnica, ribizl isticat će se u jesenskim lookovima, nošeni na usnicama i obrazima te noktima.

Foto: Pexels: Hiago Italo

A zašto smo toliko opsjednuti ovom „jestivom“ modom? Razmišljamo li stalno o hrani ili samo želimo izgledati „za pojesti“? Ili se radi o odgovoru na „vaniliju“ koju je promovirao tihi luksuz? A možda se ipak radi o sugestivnom senzoričkom govoru koji teži dirnuti različita osjetila kada govorimo o inače vrlo vizualnim aspektima mode i ljepote. Koji god razlog, moramo priznati da smo od ove teme dosta ogladnili i sada razmišljamo samo – o jagodama i čokoladi!

Naslovni vizual: Instagram / haileybieber

Pročitaj više

Hrvatska modna dizajnerica Martina Vrdoljak Ranilović, poznata po svom estetskom rukopisu i brendu Tina VR, donosi novu kolekciju “Barok krša” koja utjelovljuje susret snage i nježnosti, strogoće i senzualnosti, ogoljenosti i raskoši.

Nazvana SVOGA DVORCA KRALJ, nova KLISAB kolekcija istražuje prostor gdje se susreću autentičnost i povezanost.

Skandinavska jednostavnost, profinjeni mirisi i vrhunska funkcionalnost — sve ono što volimo kod švedskog dizajna sada dolazi i u svijet muške njege. Nõberu Stockholm, kultni brend koji je redefinirao pojam moderne ljepote, upravo je stigao u Hrvatsku zahvaljujući ekskluzivnom partnerstvu s Fabulom de Formom, vodećim domaćim distributerom profesionalnih beauty brendova.

Vi, samo savršeni

Kako su vitamini, minerali i dodaci prehrani postali neka vrsta statusnog simbola i još jedna stvar koju si možemo priuštiti da bismo se osjećali “na vrhu”. Ili možda kako bismo si zamazali oči da barem nešto imamo pod kontrolom?

Online tjednik za pop kulturu i autorske priče

Stvari koje osjećamo. Teme koje pokreću.
Newsletter nedjeljom.